יום ראשון, 27 במאי 2018

הכר את הבוגר- ספיר!!!! / מאת רז ורועי


והפעם בפינתנו- ספיר!!!!

ספיר אלון




כמה שנים היית בנווה ?

8 שנים

איך את מרגישה לקראת הסיום ?

אני מאוד שמחה שאני מסיימת כי אני לא אוהבת בית ספר


מה את רוצה לעשות אחרי שתסיימי ?

אני רוצה לעשות שירות לאומי בגן ילדים כי אני מאוד אוהבת ילדים.


האם תשמרי קשר עם חברים ?

ברור, אני בן אדם מאוד חברותי ואכפת לי מהחברים שלי


האם את תגורי עם ההורים או שתגורי במסגרת המשך ?

עם ההורים שלי


למי את תתגעגעי ?

לאיתמר, שירה, גילי, רז, תובל, ארז, אביתר, נמרוד ונטע.


מה החוויה הכי טובה שהייתה לך בכיתות נווה ?

כשנסענו לבריכה בניר דוד וגם החוג ספרדית ואפייה


איזה טיפ את יכולה לתת למי שעולה למכינה בשנה הבאה ?

להתרגל להרבה שינויים – מכינה זה להבדיל ממה שלומדים בכיתות הצעירות. לייצג את המכינה בצורה בוגרת ומכובדת.


מה את מאחלת לעצמך ולמסגרת ?

אני מאחלת בהצלחה לתלמידים שנשארים. אני מאחלת שתמצאו עוד חברים ותצליחו 
 חברתית בבית ספר.

בהצלחה בהמשך הדרך!!!!

7 תגובות:

  1. ראיון ממש טוב יצא אני מאוד אהבתי מרועי הרוש

    השבמחק
  2. ספיר יקרה, אני מאחלת לך המון הצלחה בהמשך הדרך!!

    השבמחק
  3. בהצלחה ספיר בשירות לאומי ובהמשך הדרך ואני מאחל לך שיהיה לך טוב איפה שלא תיהיה.

    השבמחק
  4. ספירוש יקירה,
    שיהיה לך המון בהצלחה בהמשך הדרך. אל תשכחי לבוא לבקר אותנו...

    השבמחק
  5. אני רוצה גם לאחל לה בהצלחה שתמשיך בהמשך הדרך ותצליח להגיע לאן שהיא רוצה להגיע ממני יקיר בכיף

    השבמחק