יום חמישי, 31 במאי 2018

כפר נהר הירדן / מאת רז ויאיר

שלום קוראים וקוראות יקרים ויקרות השבוע היינו בכפר נופש שנקרא נהר הירדן ונספר לכם על החוויות שעברנו שם.ביום הראשון ה - 29.5.18 שהגענו חילקו אותנו לקבוצות אנחנו החטיבה הבוגרת הייתה האדומים והחטיבה הצעירה הייתה הכתומים ואז שיחקנו משחקי היכרות,ואז שמנו את כל התיקים בחדרים ואז הלכנו לאכול ארוחת צהרים ואז חזרנו לחדרים להפסקה ואז התארגנו לבריכה ואז הלכנו לבריכה שם בילינו ושחינו ועשינו צחוקים.
ובסוף ארוחת ערב וסיכום יום.

ביום השני ה- 30.5.2018 התעוררנו הלכנו לאכול ארוחת בוקר ואנחנו רוצים לספר לכם שהיה בחדר אוכל גם משחקים כמו סנוקר ,הוקי,פינג פונג ואחרי הארוחת הבוקר הלכנו לתאטרון שם עשינו הצגות,אחרי התאטרון עשינו פארק אתגרים בפארק אתגרים היה אומגה ,קיר טיפוס אחרי זה הגשר הירוק ואחרי זה חבלים גבוהים ביותר למי שרצה ורועי ויאיר עשו את זה חבל סולם גבווה ויאיר על חבל גבווה ואני (רז) ויאיר לא פחדנו  אחרי זה ארוחת צהריים  ואז הפסקה ואחרי זה אומנות באומנות הכנו עפיפונים ,היה ציור חופשי ואחרי זה עשינו אסקייפ רום (חדר בריחה) היה מאוד כיף
והיה אחרי זה הפסקה ואז ארוחת ערב וסיכום יום.

ביום האחרון שזה היום ה- 31.5.2018 קמנו לארוחת בוקר ואחרי האוכל עשינו פעילות לפרידה מהמדריכים

ולמדריכים שהיו איתנו בכול הימים השם שלהם הם מאיה,שירה,חרוב,נדב,שקד,אליסף,עומרי ומאוד נהנו ואני ממליץ לכם לצאת לזה מתישהו ואחרי שנפרדנו עלינו על האוטובוסים חזרה לבית הספר.

1. לפי התמונות רואים שהיה לכם כיף בלושת הימים בכפר נהר הירדן

2. כן מאוד נהנו ממש חוויה אדירה ממליץ בחום ללכת לנופש הזה בפעם הבאה שיהיה באמת זה חוויה שחווים ויוצאים מחוץ לקופסה וזאת גם הזדמנות מצוינת לנסות להיות בלי הטלפון במשך 3 ימים למרות שאני רציתי להביא תתטלפון אבל אני לא הבאתי אותו אני ראיתי שאני יכול לעשות אפילו בלי הטלפון אבל זה לא אומר שאני לא מתגעגע לדבר על האחרים ובקיצור בתור אחד שהיה בכפר נהר הירדן פעם שנייה אז אני ממליץ מאוד לצאת לחוות חוויה ממש כיפית ומשמעותית מרועי הרוש

3. מעניין לקרוא, קצת קינאתי בכם....
    תודה על הכתבה.

4. יאיר ורז, נשמע שממש נהניתם! איזה כיף!