יום חמישי, 1 בנובמבר 2018

דוקטור סטריינג' ( באנגלית: Doctor Strange ) \ מאת סאם קטז




שלום לקוראי הפאזל, מקווה שהיה לכם כיף לקרוא על האביר האפל חוזר... עכשיו רוצה לשתף אתכם בסרט שצפיתי בו בעבר והוא נקרא דוקטור סטריינג'  שהוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן מ-2016, ובהפקה מבית אולפני מארוול. הסרט בוים על ידי סקוט דריקסון, ונכתב על ידי ג'ון ספייץ, כריסטופר רוברט קרגיל וכן גם דריקסון. הסרט מבוסס על הקומיקס "דוקטור סטריינג'" בהוצאת חברת ההוצאה לאור מארוול קומיקס, והוא מהווה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, כשהוא מבין הפותחים את השלב השלישי בו.

בעיניי הסרט היה טוב אבל אני מעדיף לתת לכם לצפות ולשפוט בעצמכם עם זה סרט טוב או לא טוב ובנוגע להמלצות אני ממליץ לכם לצפות בסרט הזה ( מי שרוצה כמובן ) זה מה שיש להגיד ושתהיה לכם קריאה מהנה וביי


עלילת הסרט :

בקטמנדו אשר בנפאל, המכשף קאסיליוס, יחד עם קבוצת שותפיו המכשפים גם כן, פולש למתחם "קאמאר-טאג'". הם פורצים לספרייה, ולאחר שהם הורגים את הספרן הם גונבים טקסט עתיק מיסטי. בצאתם החוצה, הם פוגשים ב"רוח עתיקה", מנהיגת המכשפים במתחם ומורתו של קאסיליוס, אשר תוקפת אותם בדרישה לקבל בחזרה את הטקסט אותו גנבו. העתיקה רודפת אחר הבוגדים, אבל קאסיליוס נמלט עם הדפים ועם כמה מחסידיו.

ד"ר סטיבן סטריינג' הוא נוירוכירורג מעולה ושחצן, אשר חייו משתנים לאחר שידיו נפגעו במהלך תאונת דרכים. הוא לא מצליח להשיב את השימוש בידיו לקדמותו באמצעים של הרפואה המודרנית. עמיתתו לעבודה ואהובתו לשעבר כריסטין פלאמר מנסה לעזור לו להמשיך הלאה, אך הוא דוחה את עזרתה. לאחר שלמד על מקום מרפא מיוחד מפי ג'ונתן פנגבורן, פועל בנייה משותק שבאופן מסתורי החל ללכת שוב, הוא יוצא למסע למקום המסתורי בו קיווה כי יוכל להתרפא - קאמאר-טאג' בנפאל.

החוויה שלי מהסרט :

נהניתי קצת לצפות בו גם היו שמה קטעים מצחיקים כמו בקטע אחד שדוקטור סטריינג' והשותף שלו נופלים על אוטובוס ושם רואים את סטן לי וכמובן אין סרט אחד של מארוול שלא רואים אותו ושוב, אני מעדיף לתת לכם הצופים לצפות ולשפוט בעצמכם עם זה סרט טוב או נורא.



הנה טריילר מתוך הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :



4 תגובות: