יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

ראיון עם מאיה השינשינית/מאת רז סולומון

שלום קוראים וקוראות יקרים ויקרות. אז השבוע ראיינתי את מאיה שהיא שינשינית חדשה שהצטרפה לא מזמן ועכשיו תראו את השאלות ששאלתי ואת התשובות שהיא ענתה לי. ולי היה מאוד כיף לראיין והיא שינשינית ממש טובה. והראיון הזה כדי שתכירו אותה קצת יותר טוב.אז שיהיה לכם קריאה מהנה.


אלה השאלות והתשובות
היכן את גרה?
מאיה-מושב עמיקם
באיזה בית ספר למדת בתיכון?
מאיה-אורט בנימינה
האם בבית הספר שלכם יש מסורת של יציאה לשנת שירות לפני הצבא?
מאיה- כן
למה העדפת לעשות שנת שירות במקום ללכת ישר לצבא?
מאיה- חשבתי שזו הזדמנות להכיר אנשים מעניינים וטובים ולעשות דברים מיוחדים שלא יצא לי לעשות בצבא.
איך שמעת על כיתות נווה?
מאיה- סטודנטית בכפר עזרה לי לחפש מקום התנדבות בעמק והיא הכירה את כיתות נווה כי היא גרה בבית יוסף.
האם הכרת את הלקות האוטיסטית לפני שהגעת לנווה?
מאיה- כן,התנדבתי בבית אקשטיין ,מול בית הספר שלי בכיתה ח'
באיזה כיתה את נמצאת בכיתות נווה?
מאיה-י'
איזה תפקידים יש לך בכיתה ובנווה בכלל?
מאיה- לפעמים אני עוזרת בכיתה ,לפעמים עוזרת לתלמידים להשתלב בכיתות אחרות ולפעמים עושה פרטני.
איך זה לגור בקומונה מחוץ לבית?
מאיה-כיף,אבל לפעמים אני מתגעגעת.

אז זה כל הראיון. ובהצלחה למאיה והנה תמונה שלה

4 תגובות:

  1. הייתי רוצה לשמוע יותר על תחומי העניין שלה. ראיון מצוין!

    השבמחק
  2. שאלות טובות רז...תודה ובהצלחה למאיה!

    השבמחק
  3. ראיון נחמד ושיהיה למאיה בהצלחה

    השבמחק
  4. תודה רז על ההשקעה בהיכרות שלנו עם מאיה ובהצלחה למאיה!

    השבמחק