יום שני, 14 בינואר 2019

מסע מכינת מצפן בחיפה/מאת רז סולומון

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות.
אני רוצה לספר לכם על הטיול שהיה לנו בחיפה בתאריכים 10.1 9.1 8.1
טוב אז בבוקר חלקנו חיכינו בתחנת הרכבת בעפולה. וכל השאר לקחו מבית שאן וירדנו בחיפה מרכז השמונה ואז התחלנו את המסלול.

ביום הראשון של הטיול 8.1.2019
טיילנו באהים אחמדים, ובסטלה מריס כנסייה
ובערב ישנו באכסנית אנא בחיפה. והיה פעילות ערב באכסניה. אחרי הפעילות כל אחד הלך לחדר שלו להתקלח ולישון. ודודה שלי ביקרה אותי באכסניה והיא גרה בחיפה.

ביום השני של הטיול 9.1.2019
נסענו לשייטת 13 ואני לא יכול לספר שם מה עשינו כי זה סודי. ואחרי זה היה לנו משימה עירונית בחיפה. במרכזית המפרץ היה לנו שם משימות שקשורות לאוטובוסים. ואני הייתי הרבה פעמים במרכזית המפרץ אז ידעתי קצת מהפעמים שהייתי שם. אחרי זה אכלנו צהריים בקניון לב המפרץ. ואז נסענו למרכז קליטה. שם עזרנו בלתקן מחשבים,שיחקנו עם ילדים משחקי קופסא, ועוד. ובערב נסענו לקניון עזריאלי חיפה. ואני רוצה לספר שאני,רועי הרוש, ואלון מרקוביץ קנינו מתנת יומולדת לענבל והמתנה היא אלבום תמונות שבתוכה נמצאים תמונות מהשנה הזאת ותמונות בתקופה שאני הייתי תלמיד שלה בכיתת גפן שאז היה שמות של עצים. וחשפנו את ההפתעה רק אתמול ב13.1
ואחרי הקניון חזרנו לאכסניה מקלחות ולישון

ביום השלישי של הטיול 10.1.2019
ביום השלישי והאחרון של הטיול, התחלנו לארוז את התיקים הגדולים והקטנים. ויעל וירוב ויצחקי באו לבקר אותנו.
טוב אז המסלול של היום האחרון היה בעיר התחתית. ירדנו הרבה מדרגות. ושכחתי לספר לכם שלמדריך שלנו בטיול קוראים אילן שהוא גם דוד של ענבל. ואחרי זה נסענו לראות אומן גרפיטי וראינו ציורים שהוא עשה. ואחרי זה חזרנו הביתה אני ירדתי בעפולה וכל מי שגר בעפולה ירד בעפולה והשאר ירדו בבית ספר. ועכשיו תראו תמונות למטה.