יום חמישי, 14 בפברואר 2019

דרגון בול סופר ברולי ( באנגלית: Dragon Ball Super: Broly ) \ מאת סאם קטז


Related image

שלום לקוראי הפאזל היקרים והיקרות, אני רוצה להגיש בפניכם כתבה על סרט שמאוד שחיכיתי לצפות בו והוא נקרא דרגון בול סופר ברולי הסרט שהוא אנימציה יפני פנטזיה אמנויות לחימה הסרט, הסרט ה-20 בסדרת דרגון בול, ואת הראשון לשאת את מיתוג דרגון בול סופר. הוא מופנה על ידי טטסויה נגמין ונכתב על ידי  אקירה טוריאמה זה היה הסרט השלישי של דרגון בול בפיקוח אישי של היוצר טוריאמה, בעקבות Battle of gods בשנת 2013 ו- "Resurrection "F בשנת 2015.

אני מאוד מאוד מאוד ממליץ לכם לצפות בסרט הזה ( מי שרוצה כמובן ) ורק שתדעו שהסרט יצא בתאריך . היה לי קשה לברוח מספוילרים כי היו כאלה שצילמו את הסרט ואני מרוב שלא יכולתי לחכות יותר וצפיתי... אחרי שצפיתי בסרט, אני חייב להגיד שזה אחד מהסרטים הטובים ביותר מאז שהתחלתי לצפות בדרגון בול והעיצוב של ברולי הרבה יותר טוב מהישן לדעתי. בינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ויום טוב


עלילת הסרט :

הסרט מתרחש לאחר טורניר העוצמה בדרגון בול סופר. תחת שורת התגים "האויב הגדול ביותר, סאיאן", הסרט מתאר את גורלם של גיבורי הסדרה גוקו ווג'יטה כפי שהם נתקלים בסייאני בשם ברולי. בהתחלה, הסרט מספר את ההיסטוריה של גזע הסאייני ואת סיפור הרקע של שלושה סאיינים עם גורל שונה הקשורים לתקופה הסוערת של הגזע שלהם. בזמנו, הכוכב שלהם וג'יטה היה תחת פיקודו של הצבא של פריזה. בשל רמת כוח חריגה של ברולי עוד כשהיה תינוק ומעקבות המלך מרוב קנאה מגלה את ברולי ואביו פאראגוס יוצא להציל אותו ותוך זה הוא מגלה כוכב שומם עם חיים קשים, משום שהמלך וג'יטה "חשש" שהוא יהיה איום על בנו האליטה, הנסיך וג'יטה. המלך ראה בגאווה את בנו כילד פלא וכדי להציל את עמו מפריזה אך הוא שכח את כוחו של ברולי, ואילו גאוותו של פאראגוס בבנו הפכה למשאלה כדי לנקום ולהשתמש בבנו ככלי נשק להשגתו. מהצד השני, לוחם מהמעמד הנמוך, ברדוק, חשד בפקודותיו של פריזה, שבגללן החליט לשלוח את בנו קאקארוט, שנקרא מאוחר יותר גוקו, לכדור הארץ. החשדות של פריז הפכו  למציאות ולכן פריזה מחליט להשמיד את הכוכב וג'יטה לאחר ששמע על האגדה של סופר סאיין אשר יכול להביס אותו. כל הסאיינים , מלבד ברולי ופראגוס, גוקו, ווג'יטה עם חבריו נאפה וראדיץ ( שהיה אחיו הגדול של גוקו ), מת באסון.

בהווה, גוקו ווג'יטה מתאמנים כדי להתחזק למשל גוקו רוצה להתחזק יותר מאז שהוא נלחם בג'ירן מיקום 11 ווג'יטה רוצה גם להתחזק בגלל שפריזה חזר לחיים ושהוא אולי ינסה להרוג אותם כדי שהם לא יעמדו בדרכו בלכבוש את היקום, אבל לפתע ניצב בפני ברולי, שאביו הגיע עם כוחותיו של פריזה. פאראגוס עושה ברית עם פריזה על מנת לנקום בוג'יטה ועל כך הוא הורה לברולי לתקוף אותו ראשון. זה מביא את ברולי להילחם נגד גוקו ווג'יטה, תוך שהוא נידבק בלעמוד ברמת הכוח שלהם, וכאשר פריזה רוצח את אביו, הוא הופך לסופר סאיין שזה גורם להם שוק. בסופו של דבר, גוקו ווג'יטה התמזגו יחד לגוג'יטה ומיהרו בחזרה לשדה הקרב כדי "להציל" את פריזה. ברגע האחרון שגוג'יטה עומד לחסל את ברולי וברולי קולט שהוא קרוב למוות אז פתאום חבריו של ברולי צ'ילאיי ולמו השתמשו בכדורי הדרכון בשביל להציל את ברולי בכך שהם ביקשו שיחזיר אותו לכוכב שמנו מצאו אותו. בסופו של דבר, גוקו יוצר קשר עם ברולי המבקשים להיות חברים, כמו גם סוף סוף גוקו מקבל את המורשת הסאיינית שלו שזה כולל גם את שמו.


הנה הטריילרים של הסרט בדיבוב היפנית והאנגלית  + אלו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא 
( אדום = הדיבוב היפני וסגול = הדיבוב באנגלית ) :




7 תגובות:

  1. אני אשמח שתגיבו לכתבה שלי

    השבמחק
  2. אחד הסרטים הכי טובים שראיתי, אהבתי במיוחד את החידוש לזיכיון עצמו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בר, ובוא נסכים שהדיבוב היפני טיפה יותר טוב מהדיבוב באנגלית במיוחד בקרב בין ברולי וגוג'יטה שזה אחד הקרוב המגניבים ביותר מאז הקרב בין גוקו ופריזה בדרגון בול זי

      מחק
    2. על זה אני מסכים איתך

      מחק
  3. האמת שאני רוצה לראות את הסרט אני אשמח לראות את הסרט הוא מעניין אותי מאוד וכאילו אני אני אשמח ואני אני אשמח גם לשמוע ממך שם שאתה מדבר עליו כל הזמן ואני אשמח לשמוע את התגובה שלך אישית ולא ולא בתור כתבה

    השבמחק
  4. אנחנו מבית הספר מדעים רחובות ואנחנו רוצים להגיד שאנחנו אוהבים דרגון בול. הסדרה הזאת מעניינת אותנו. אנחנו נשמח לצפות בסרט.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמח לשמוע שאתם אוהבים דרגון בול ואם תצפו, אני אשמח לשמוע איך הייתה החוויה שלכם אחרי שצפיתם בסרט ברולי 😎😉

      מחק