יום ראשון, 3 במרץ 2019

משחקי נבחרת הכדורסל של הבית ספר / מאת עידו ויונתן

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים. בשבוע האחרון התרחשו המשחקים של נבחרת הכדורסל של כיתות ט' של הבית ספר ויונתן קאופמן מכיתה ט'1 הוא היחיד מכיתות נווה שמשחק בנבחרת. הוא רצה לספר על זה קצת והוא ביקש שאני יראיין אותו.


אני: כמה שנים אתה משחק כדורסל ?

יונתן: אני משחק 3 שנים.

אני: למה בעצם רצית להיות בנבחרת של הבית ספר ?

יונתן: אני מאוד אוהב כדורסל וחשבתי שאני יוכל לתרום שם הרבה כי אני מאוד טוב בזה ואני גם משחק הרבה מחוץ לבית ספר.

אני: איך אתה מרגיש בקבוצה מבחינה חברתית ?

יונתן: לפעמים יש בינינו חילוקי דעות אבל בסך הכל אני מרגיש בסדר איתם.

אני: האם הרגשת שאתה מוכן למשחקים מול קבוצות אחרות ?

יונתן: בסך הכל הרגשתי די מוכן אבל היה לי קצת לחץ לפני המשחקים 

אני: מול איזה קבוצות שיחקתם ?

יונתן: שיחקנו מול עין חרוד וכדורי.

אני: האם ניצחתם או הפסדתם ?

יונתן: לא נעים לי  להגיד אבל הפסדנו בשני המשחקים, הפסדנו לעין חרוד כי היא קבוצה מאוד טובה בליגה ולכדורי במקרה וגם קצת לא היינו מרוכזים.

אני: איך הרגשת אחרי המשחקים ?

יונתן: הייתי מאוד מבואס והיה לי קשה אבל הרגשתי שנתתי מעצמי וקלעתי סל במשחק הראשון ואני חושב שכולנו בקבוצה נתנו את מה שאנחנו יכולים.





אז זה היה הראיון וזהו להיום.

3 תגובות:

  1. אני מבקש לא לכתוב תגובות מעליבות

    השבמחק
  2. לפי התמונה אפשר להבין שהיה לכם משחק מאתגר

    השבמחק
  3. אני לא השתתפתי רק יונתן

    השבמחק