יום שלישי, 3 במאי 2016

חופש פסח 2016

ביום ראשון רועי, רז ואלמוג נסענו ביחד לצפות בסרט בקולנוע בעפולה.הלכנו  לראות את הסרט קונג פו פנדה 3. ובקניון ראינו את: אלון.א , יקיר , ליאל.מ , תומר , גידעון , ונסי. כל הרעיון הזה היה של אלמוג,ואנחנו נהנו מאוד, היה מצחיק ומהנה אכלנו פופקורן , שתינו וצחקנו הרבה. ביום שלישי אלמוג בא אליי הביתה שיחקנו במחשב ודמקה.כיף להיפגש עם חברים גם מחוץ לבית ספר. ואנחנו ממליצים לכולם ללכת לסרט,לבלות ביחד,ולארח בבתים.

מה אתם אוהבים לעשות בחופש?

1.ללכת לים
2.להיות בבית
3.ללכת לקייטנה
4.ללכת לראות סרט בקולנוע
5.לארח חברים

כתבו רז ורועי

6 תגובות:

  1. אני נהנתי מכל רגע לכתוב ולהנות
    רועי.ה

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. וואו! נשמע שהיה לכם מאוד כיף, משמח לשמוע.

    השבמחק
  5. למה אתם עושים כתבות ילדותיות למה אתם עושים את הכתבה הזאתי איך היה לך בחופש איזה מדור מעניין כאילו זה מעניין את סבתא שלי כאילו במילים יפות ככה כאילו אף אחד לא קורא את העיתון שלכם הוא סתם הוא כאילו הוא כאילו לא טוב כזה הוא צריך להביא את האוכל יותר מעניין

    השבמחק
  6. ובבקשה בבקשה לא למחוק את הדירה שלי זו דעתי האישית אני עם מי שנעלב זה לא זה לא באתי לפגוע זה דיאטה אישית תקבלו את זה אני מבקש מהנהלת הפאזל לא למחוק אתה אתה כתבו את התגובות

    השבמחק