יום שני, 1 בדצמבר 2014

חידון משחק מילים #1

ברוכים הבאים למדור השעשוענים של העיתון ! מדור זה נכתב על ידכם כל שבוע, והמתנדב הראשון שלנו , נבות, הכין לנו כמה דוגמאות לנוסח חידות משחקי מילים.אליכם לענות את התשובה הנכונה, כאשר התשובה תהיה משחק מילים עם המילים של השאלה.לדוגמא : איפה הכנס של המכרסמים? בקיבוץ חולדה !

על מנת לא להרוס את ההנאה , כל התשובות יהיו כתובות באותיות בהירות שלא ניתן לראות אלא אם אתם מסמנים אותן עם העכבר (או תלחצו Control+A כדי לסמן את כל הדף )

לדוגמא : סמנו את האותיות אחרי החץ ---> אתם לא רואים אותי, אף אחד לא רואה אותי , לא ניתן לראות אותי



בהצלחה ! 


שאלה: איפה הכנס של המכרסמים? 
תשובה: בקיבוץ חולדה
שאלה: איפה הכנס של מגדלי הבקר?
תשובה: בשדה בוקר
שאלה: לאן אברהם נוסע כדי לבקר את אשתו? 
תשובה: לקטורה
שאלה: איפה הכנס של מגדלי הענבים? 
תשובה: בכרמים
שאלה: איפה גרים הכוהנים של בית המקדש?
תשובה: בדביר
שאלה: איפה גרים המיואשים?
תשובה: בפתח תקווה
שאלה: איפה הכנס של חוקרי עצים? 
תשובה: בשדה אילן
שאלה: איפה יונתן ואלעזר גרים? 
תשובה: בחשמונאים
שאלה: איפה אנשי צבא גרים? 
תשובה: במודיעין
שאלה: איפה הכנס של הציפורים?
תשובה: בכפר יונה
שאלה: איפה הכנס אסטרונאוטים?
תשובה: בבית שמש
שאלה: איפה הכנס של המלאכים?
תשובה: בקריית מלאכי

יש לכם ראיון משלכם לחידה באותו סגנון ? בטוחים שאף אחד לא יוכל לנחש , או שהתשובה תצחיק את כולם ? רשמו חידות משלכם בתגובות !

אם גם אתם רוצים לכתוב שעשועון או כל כתבה אחרת, שלחו אותה לנציג העיתון מכיתתכם ואנחנו נפרסם אותה.

6 תגובות:

  1. לנבות- איזה חידון מתוק!! אמנם היה לי טיפה קשה... אבל מגניב לאללה. ולירין- רעיון מעולה עם האותיות הבהירות, וגם ההסבר נפלא. תמשיכו לייצר עוד ועוד דברים כאלה.... נעה

    השבמחק
  2. לא הבנתי את השאלות שלא נדבר על התשובות.
    אני חייב לומר שאהבתי את משחק המילים.

    השבמחק
  3. דווקא מגניב שזה יוצא יותר טוב ע"י ctrl + a שיהיה בהצלחה: ברי

    השבמחק
  4. חידון טוב
    זה מאד אתגר אותי

    השבמחק