יום שלישי, 17 במרץ 2015

מסע בשביל עמק המעיינות 2015

מאת: חן בונן, עדן בן חיון ותמר אברהם

אז ככה: יצאנו למסע קצר (יחסית) בשביל עמק המעיינות, עם שכבות י' של גאון הירדן, שק"ד ואולפנת גלעד, "מכינת העמק" (תל-תאומים) וחיילים מצטיינים מהנח"ל.

חן: היה מסע די קשה, כי היו הרבה עליות וגם ירידות, היה מזג אוויר חם ביומיים הראשונים. בנוסף, הכיתה המשלבת שלי (י'3) עשתה הרבה מעגלים חברתיים, כאשר ביום השני המדריך החליט שבמהלך המסלול יהיו "דייטים" (פגישות) שבו כל זוג מדבר על נושא מסוים שהמדריך מציב, ומתקיים בכל "שעה" מסוימת. נפגשתי עם ליאור, שנמצאת ב"מכינת העמק", והנושא שדיברתי עליו היה אהבה. אני לא אפרט הרבה כי... רובכם יודעים.

באותו יום היה גשם זלעפות כשהגענו לאולם "דקלים", והיה קשה להתמודד עם זה. בהמשך, קיימנו מעגלי שיח שונים בנושאים שונים, כאשר אני הייתי בהרצאה על עליית יהודי אתיופיה. היה מרגש.

בקיצור, המסע היה נהדר (על אף שהיה קשה), חבל שהגשם ביום השלישי חירב את התכניות ושלח אותנו הביתה.

עדן:  המסע הזה היה קצר אבל מגבש. לי יצא להתחבר לתלמידים שאני לא מכירה, יזמתי שיחות, תקשרתי... היה סבבה. המסע הזה שינה אותי מבפנים, פעם לא העזתי להתקרב לתלמידים ולתקשר עימם, כיום בזכות הטיול הזה אני מתקשרת עם תלמידי השכבה.
לי היה כיף, היו שם פעילויות מאוד מושקעות כגון: "מאסטר שף" שבו כל קבוצה הכינה מאפה כלשהו. היה את הפעילות של המסכות בו התבקשנו לצייר על המסכה דברים שמאפיינים את הישוב שלנו. אני ממליצה בחום לא לחשוב פעמיים ולצאת למסע כי מסע כזה אינו חוזר.

תמר: בשבוע שעבר הייתי במסע בעמק היה לי מאוד כייף. זו הייתה דרך טובה להכיר אנשים חדשים שעוד לא היכרתי. המסלולים היו מאוד קשים ודרשו ממני מאמץ. ביום הראשון הייתה עליה מאוד קשה והרגשתי לא טוב. ולמרות זאת לא וויתרתי לעצמי והצלחתי להגיע לסוף. ישנו בכוכב הירדן, ישנתי יחד עם חברה שלי מכיתות השילוב. היה לי מדריך ממש חמוד והוא עודד אותי לאורך המסלולים. במסע למדתי על עצמי שלמרות שקשה אני לא מוותרת ומסוגלת להתמודד עם קשיים. 
אני מציעה לכם לצפות בסרטונים של המסע כדי להתרשם בעצמכם!
אני ממליצה לכם להשתתף בשנים הבאות במסע הזה!



*אלה הקישורים לשני הסרטונים של היומיים (ושוב, אני מבהיר, התוכניות ליום השלישי בוטלו) של המסע. תיהנו!

3 תגובות:

  1. אהבתי את הכתבה, נשמע טיול מגניב - יהונתן מור

    השבמחק
  2. יופי של כתבה, למרות שאני לא אהבתי במיוחד את הטיול בעמק המעיינות ולא הייתי רוצה לצאת שוב. גדעון.

    השבמחק
  3. שלום אני יקיר זה מאוד מעניין אתיי

    השבמחק