יום רביעי, 15 באפריל 2015

עוגיות מושחתות של שלושה שוקולדים מדור אוכל

שלום אני רז מכיתת גפן והשבוע לקחתי עוד מתכון והפעם משחף השינשינית של כיתת דובדבן והמתכון על עוגיות מושחתות של שלושה שוקולדים ושחף אמרה שהיא הכינה את המתכון בבית והיה לה טעים והיא מאוד נהנתה מקווה שתהנו.


חומרים
לעוגיות:
300 גרם שוקולד מריר
100 גרם חמאה
3 ביצים בטמפ' החדר
2/3 כוס(130 גרם) סוכר
1/3 כוס (45 גרם) קמח
1/2כפית אבקת אפייה
1/2 כפית מלח

לקישוט:
100 גרם שוקולד מריר, קצוץ גס
100 גרם שוקולד חלב, קצוץ גס
100 גרם שוקולד לבן, קצוץ גס

אופן ההכנה
ממיסים יחד שוקולד וחמאה. במיקסר מקציפים במהירות גבוהה ביצים וסוכר במשך 5 דקות.
טורפים את קצף הביצים לתערובת השוקולד. מנפים מעל התערובת קמח, אבקת אפייה ומלח וטורפים לתערובת אחידה ומבריקה. בעזרת כף
גלידה מניחים באופן מרווח שלוליות מהתערובת על תבנית מרופדת בנייר אפייה מפזרים מעל את שלושת השוקולדים לקישוט אופים בחום של 180 מעלות כ 15 דקות בלבד עד שהעוגיות סדוקות ותפוחות מעט למראה יציבות בשוליים ורכות במרכז. מניחים להן להתקרר לחלוטין אחרת הן מתפרקות כשהעוגיות קרות משחררים מנייר האפייה בעזרת פלטה ומגישים.

6 תגובות:

  1. שמחתי להמליץ על מתכון שאני מאוד מאוד אוהבת של קרין גורן ! תהנו

    השבמחק
  2. גם אני אוהב את המתכון של קרין גורן

    השבמחק
  3. נשמע נחמד. גדעון.

    השבמחק
  4. אני בטוח שאני אכין את זה זה נראה טעים

    השבמחק
  5. רז יפה יקיר משה שם טוב :]

    השבמחק