יום ראשון, 3 במאי 2015

מועצת תלמידים: 30 באפריל

שלום לכם קוראים יקרים.

אני מקווה מאוד-מאוד שאתם קוראים את הכתבה הזו, כי אחרי שתקראו אותה, אתם תהיו די בהלם. (ולא, חלילה וחס, לא מדובר במשהו טרגי ביותר כמו המילה שמתחילה ב-מ' ומסתיימת ב-ת').

תומר צ'רנוב, יו"ר מועצת התלמידים של כיתות נווה, התפטר מתפקידו ומהמועצה עצמה. סיבת ההתפטרות: עומס לימודי וחיסרון בזמן פנוי לעיסוק בענייני המועצה. 

חשבתם שזהו? לא ולא. הנה הודעה יותר דרמטית בשבילכם (גם בשבילי):

מי שיחליף את צ'רנוב בתפקיד היו"ר, הוא לא אחר מאשר: אני. חן בונן.
נכון. לא התבלבלתם. אני יו"ר המועצה. וזה לא שקר.


האמת שלא פשוט לקבל תפקיד כזה כבר בחודש מאי, ממש חודש לפני סיום השנה, גם כשהייתי ממלא-מקום של תומר (הרי שהוא לא היה הרבה בישיבות מסיבות כאלה ואחרות), ואני באמת מקווה לעשות את הכי טוב שאפשר כיושב ראש המועצה, אחרי שארבעה כבר מילאו תפקיד זה: ירין ורדימון (שהוא גם חבר בעיתון), ליאל מויאל, נועה אטלי וכמובן תומר צ'רנוב. אני מוכן לקבל את תפקידי כיו"ר, גם אם זה יהיה בשנה הבאה.

אוקיי, מספיק חפירות על זה. עכשיו לענייני המועצה:

בצל היעדרו של תומר (לפני שהודיע לי על התפטרותו), התחלנו לעסוק בפעילויות סוף שנה, שאמורות להתקיים בשבוע האחרון של שנת הלימודים (בין ה-14 ל-18 ביוני). לאחר שהוצעו מספר רעיונות מעניינים וערכנו הצבעה, הוחלט לקיים שתי פעילויות (ומכיוון שלא כדאי להרוס לכם, אז לא אגלה לכם מה קבענו).

נ.ב. תומר יודיע במועצה ביום חמישי הבא (14/5) על התפטרותו הסופית מהמועצה, חודש וארבעה ימים לפני שיעזוב ויסגור שש שנים בכיתות "נווה" בפרט וב"גאון הירדן דרכא" בכלל.

להתראות ושבוע טוב. שבוע חדש עם יו"ר חדש.      

8 תגובות:

  1. חן, שיעור חשוב בתקשורת פורמלית - לא לגרום לפאניקה או להגזמה. תיקנתי את הטעות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ירין. זה פשוט לא הגיוני או בלתי נתפס שאני אדווח על משהו שבו אני מעורב, במיוחד שמדובר במועצת תלמידים.

      מחק
  2. דוקא בעיני זה מעולה, קצת מתח... כתבת בצורה מתוקה ביותר. בטוחה שתהיה אחלה יושב ראש!! בהצלחה

    השבמחק
  3. בהצלחה בתור יו"ר מועצת התלמידים שלנו חן. גדעון.

    השבמחק
  4. חן
    מאחלת לך המון הצלחה ויודעת שתעשה זאת מצוין.
    הכתבה גם לדעתי מנוסחת היטב וכיף היה לקרוא אותה.
    זו העת להודות לתומר על פועלו ותרומתו
    יעל

    השבמחק
  5. קודם כל זה מאוד מאוד מאוד חשוב שיהיה יושב ראש מועצת תלמידים לא אנשים שלא יודעים לנהל את מועצת תלמידים ולא אנשים שעושים את עצמם יודעים לנהל את מועצת תלמידים אני יודע שאמרתי את זה פעמיים אבל אני חושב שאני הייתי צריך לנהל את מועצת תלמידים אני מרגיש שאני מנהיג ואני אחראי ועגלגל כבר הסתובב אז לא משנה זה פשוט לא חשוב וזה פשוט להכניס את זה לעיתון זה נראה לי סבבה זה לא נראה זה לא נראה ממש רע שאני אומר את זה אבל אבל בתכלס אני חושב שצריך מישהו אחראי בשביל להיכנס לנעליים של חן מישהו שאני לא קראתי את מי שנכנס אבל מי שנכנס לנעליים שלכם הוא צריך להוביל את הקבוצה האוצר צריך להנהיג את העדר הוא צריך לדאוג לבוגרים גם לעשות עוד יום בוגרים לבקר את הבית ספר להיות לבקר לדעת כאילו זה זה זה תפקיד מאוד מאוד חשוב

    השבמחק
  6. ועוד פעם אני מבקש לא למחוק את התגובה שלי ב לשון של בקשה כי אחרת אני לא יכנס לעיתון הזה כי אני מאוד מאוד מעוניין להיכנס אני לא רוצה שימחקו את התגובות שלי תודה ושלום

    השבמחק