יום שלישי, 2 בפברואר 2016

הפרדת פסולת

זה שבוע כי האדם עץ השדה, כלומר השבוע היחיד בשנה שבית הספר הוא ירוק לפני שהוא כורת עוד יער למבחן אחד בהיסטוריה, לכן החלטתי להביא כתבה על משהו שהוא ירוק וגם יצירתי, כי למרות שבאינטרנט לא חושבים ככה, ירוק יכול להיות יצירתי!

לאחרונה בטח ראיתם את הפחים הכתומים ברחובות שלכם שנועדו לאריזות, בניגוד לפחי מיחזור רגילים, זורקים לשם פסולת גם מפלסטיק, גם ממתכת וגם קרטון, ובאתר הפסולת מפרידים ביניהם (לא היה יותר קל לשים לפח שלושה מכסים כאילו, כבר עשיתם פח נפרד לזכוכית, למה לשים פח לשלושה סוגי פסולת שונים?!)

אם יש את פחי מחזור ברחוב שלכם, זה מאוד חשוב להפריד פסולת כיוון שפלסטיק למשל בקרוב לא יהיה פשר לייצר כי יגמר הנפט, ואותו דבר על נייר (זכוכית לא נראה לי בעיה, כי כל פעם שאני חוזר מהים יש לי בסנדלים כמות חול שמתאימה לחלון שלם) אם אתם שואלים את עצמכם איך זה קשור למדעים, בבית הספר היסודי שלי איכות הסביבה היה חלק משיעור מדעים (וגם לא מצאתי קטגוריה אחרת),

בקרוב מרוב פחי מחזור לא ישרא מה לזרוק לפח הירוק, היי, אולי למרות הכול זה צבע לא יצירתי!

6 תגובות:

  1. זה נותן הרבה מידע יהונתן. יופי של כתבה.

    גדעון.

    השבמחק
  2. אני אוהב את הכתבה וזה מעניין הנושא

    השבמחק
  3. כתבה מעניינת וחשובה מאוד

    השבמחק
  4. כתבה מעניינת וחשובה מאוד

    השבמחק
  5. אני שמח שלמישהו אכפת מהנושא הזה וזה מאוד נחמד לראות כתבה על הנושא הזה!

    יונתן רוף

    השבמחק
  6. אצלנו אין פחים כתומים, רק חום לאוכל ולאשפה רטובה (שקוראים לו 'פחומי'), מתקן לבקבוקי פלסטיק, מיכל לקרטון ולנייר ופח ירוק לכל השאר. ממש מתאים לשבוע שהיה וכן... גם למדעים!! אקולוגיה זה תחום בביולוגיה.

    השבמחק