יום שלישי, 9 בפברואר 2016

שבוע כי האדם עץ השדה

בשבוע שעבר היה שבוע כי האדם עץ השדה, במסגרת השבוע הזה השתתפתי בשתי פעילויות אקולוגיות, ביום רביעי הייתי בפעילות על סוכר בכיתה רגילה, למדנו בין השאר שבבקבוק קולה אחד יש 80 ככפיות סוכר (בערך חצי קילו), בשורה התחתונה עם כל המלחמה בסיגריות ואלכוהול, האויב האמיתי הוא הקולה, הנה תמונה של הרעל



















בנוסף עשינו פעילות של מדידת כפיות סוכר על פי מאכלים, מי ידע שלספור סוכר יכול להיות מעניין?

ביום ראשון השתתפתי עם כיתה י"א 1 שהשתלבה עם הכיתה שלי בשיעורי דרמה לפני שנה בבנייה ירוקה, שבה צבענו ספסלים, אבל לא בירוק (ברצינות, קראתם לזה בנייה ירוקה לא בנייה חומה!), הספסלים ילכו לבניין הזה שכנראה נבנה כדי לעבוד את ביל (הכיפה הגאודזית) שלמעשה אני עזרתי במדידות שלה אי שם בכיתה ט', אז בסופו של דבר, המשכתי את הבנייה הירוקה מלפני שש שנים בדיוק בזמן כדי לעבוד את ביל כדי שלא ישתלט לי על המוח, אוי לא, מאוחר מדי





יהונתן מוסר שהיה לו מאוד כיף בבנייה הירוקה, הוא אומר שזה כיף להיות בשילוב בכיתה רגילה בפעילות, אבל מה שאני רוצה זה להשתלט להם על המוח ולגנוב מהם את כל הנאצ'וס (הם הילדים שלי, כן?), בתודה, ביל

6 תגובות:

  1. כתבה טובה יהונתן. סוף כל סוף מישהו מבין את סכנת הקולה ועד כמה שזה לא טוב ששותים את זה. מי שאוהב שישתה אבל אני פשוט ראיתי קצת תוכניות שמדברות על זה שקולה לא טובה לבריאות ודברים כאלה. פלוס הטעם מגעיל אותי.

    גדעון.

    השבמחק
  2. יופי של שיתוף יהונתן, נהדר שתלמידים אחרים יכולים לקרוא על פעילויות נוספות שהיו בשבוע קיימות. ולסיום- שתו מים!!!

    השבמחק
  3. יופי של שיתוף יהונתן, נהדר שתלמידים אחרים יכולים לקרוא על פעילויות נוספות שהיו בשבוע קיימות. ולסיום- שתו מים!!!

    השבמחק
  4. שלום אני יקיר הגבר זה לא נכון ככפיות סוכר

    השבמחק