יום שישי, 12 במאי 2017

פרוייקט "מבלים" מאת גדעון שדה

שלום לכולכם, קוראים וקוראות, תלמידים ותלמידות, מורים ומורות. כאן גדעון עם הכתבה שהבטחתי לכולכם בדבר המערכת על הפרוייקט החדש של הכיתה שלי. הכתבה לא תהיה ארוכה אבל עדיין מהנה. אם תרצו לקרוא בבקשה לחצו על "קרא עוד".....



שלום לכולכם. היום, יום שישי ה-12.5.2017 (לא היה צורך בשנה אבל זו הכתבה שלי), יצאתי עם שאר תלמידי כיתת י"ב 4, לשעבר כיתת "תפוז", יחד עם המחנכת שלנו שירי קוגן גדליה (רק למקרה שרציתם לדעת את השם המלא שלה) לבילוי משותף בגלידרית "לג'נדה" שבעפולה. בנוסף הצטרפו גם בנה של שירי אביתר וגם יונתן מור, תלמיד לשעבר בכיתות נווה, בא בהפתעה לאחר שהוזמן ע"י עדן.

פרוייקט "מבלים" הוא פרוייקט שהוקם בכיתה בשיעור כישורי חיים עם נועה בירנבוים, אשר מטרתו היא לשפר את היכולות של תלמידי הכיתה בליזום ולהשתתף בבילויים חברתיים וביכולת ניידות שלנו בתחבורה ציבורית. הפרוייקט לצערי יתקיים רק פעמיים: היום ובעוד שבועיים בגלל הקרבה שלנו לסוף השנה.

היום כולנו התחלנו את המפגש בכך שנסענו ונפגשנו בתחנה המרכזית של עפולה בסביבות 10:00 עד 10:15, ומשם הלכנו ברגל עד ללג'נדה. משם הזמנו את סוגי הגלידה שרצינו, כאשר אני הזמנתי כדור אחד של ריבת חלב ומנטה שוקולד (וזה היה שילוב מאוד טעים, למי שרוצה לדעת). 
משם הקבוצה התפצלה כאשר אני, נסי, סאם, שירי ובנה אביתר הלכנו חזרה לתחנה המרכזית לתפוס את ההסעות שלנו חזרה, כאשר אני וסאם נסענו יחד באוטובוס, בעוד השאר הלכו לבלות ולעשות כיף בקניון העמקים.

אני חושב שהפגישה הייתה מעולה ומאוד מהנה. אני נהניתי מאוד מכל רגע למרות הלחץ שיש לי כל הזמן, היה נעים מאוד בחברת החברה ואני שמח שהכיתה החליטה לעשות את כל המאמץ הזה.

טוב, כאן הכתבה שלי להיום. הנה כמה תמונות בשבילכם, אז תהנו. ביי ביי.









Image may contain: 8 people, people smiling

7 תגובות:

  1. לי היה נחמד בפרוייקט מבלים, וחבל שהוא יתקיים רק פעמיים: היום ובעוד שבועיים בגלל שאנחנו קרובים לסוף שנה

    השבמחק
  2. גדעון וסאם וכל הכיתה, נראה ונשמע שממש נהניתם, איזה כיף! אני מקווה שלמרות שסוף השנה קרוב, תוכלו להמשיך להיפגש ולתרגל גם בחופש ואחרי זה...

    השבמחק
  3. גדעון נשמע ונראה מהתמונות שבהחלט נהניתם! הרעיון של הפרויקט נשמע נהדר והזדמנות מצוינת לתרגל מיומנויות חברתיות ודרכים לבלות יחדיו גם מחוץ לתחומי ביה"ס בהמשך.

    השבמחק
  4. בטח עשיתם כיף חיים!!!

    השבמחק
  5. איזה יופי של פרויקט. נראה שעשיתם חיים ונהניתם מאוד מליקוק הגלידה ומהחברותה הנהדרת. לא נורא שסוף שנת הלימודים מתקרב כול הקיץ לפניכם ותמיד אפשר ליזום מפגשים משותפים במקומות בילוי שונים.
    יעיל דגן

    השבמחק