יום שבת, 13 במאי 2017

מדור משחקי מחשב: פסיכו וולואיג'י psycho waluigi מאת בר אבגי

שלום לכולם! אני אכתוב על משחק מעריצים (אלו משחקים שמבוססים על משחקים קיימים שנוצרו על ידי המעריצים שלהם.) שנקרא psycho waluigi שנוצר על ידי משתמש שנקרא thunder dragon ואפשר ליהנות מהמשחק הזה אפילו בחינם, בואו נתחיל!!!

למי שלא מכיר הדמות וולואיג'י הוא דמות במשחקי מריו שהוא סוג של כפיל מרושע של לואיג'י כמו שיש את ווריו שהוא כפיל מרושע של מריו, בניגוד לדמויות האלו שיש להם משחקים רשמיים משלהם וולואיג'י כנראה אין משחק רשמי משלו והוא רק מופיע במשחקים אחרים, אז psycho waluigi הוא משחק מעניין בעל משחקיות מרשימה שמתרכזת רק בדמות וולואיג'י ולא בשום דמות אחרת של סופר מריו.
המשחק מתחיל כשוולואיג'י נופל לתוך מקום מסתורי עם הכדור הפורח שלו ומכיר ישות מסתורית שנותנת לו כוח להחזיק בכל מיני דברים כמו חפצים ואויבים שונים וגם מאפשר לו להשתמש בכוחות של האויבים רק שהוא מחזיק, ככה וולואיג'י יוצא לכבוש ממלכות ולצאת נגד בוסית שמופיעה בכל פעם שוולואיג'י עומד לסיים ארץ שהוא נמצא בו.

הסיכום שלי: 
אני חושב שהוא משחק מאוד כיף ובעל משחקיות מרשימה שיכולה לגרום להרגשה שהוא משחק רשמי של נינטנדו ולא נוצר על ידי מעריץ, אני סיימתי את המשחק עצמו ומאוד נהניתי ממנו ובמיוחד מהסוף שלו שאני חושב שהוא מאוד מיוחד.
אני מאוד ממליץ לכם לשחק בו, הנה הקישור: https://mfgg.net/index.php?act=resdb&param=02&c=2&id=25698
וזהו להפעם, תודה לכולם ומקווה לכתוב עוד כתבות.
סוף שבוע טוב ונפלא לכולם. 
בר.
וולואיג'י כשהוא משתמש בכוח של יריבים

וולואיג'י כשהוא מפיל מלך או מלכה

7 תגובות:

  1. כתבה טובה בר שמח לראות אותך כותב לעיתון, הלניק לא עבד לי ואני מקווה שנינטנדו לא תכריח ליוצר שהמשחק למחוק אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. כתבה מעניינת בר. וכרמל, אם אנחנו מכירים את נינטנדו, ברגע שהם יגלו את זה הם יגרמו ליוצר למחוק את המשחק.

      מחק
    2. תודה כרמל משמח אותי לשמוע, תיקנתי עכשיו את הלינק אז תיכנס וזה יעבוד לך

      מחק
  2. בר, למרות שמשחקי מחשב הם ממש לא התחום שלי, שמחתי מאוד לקרוא את הכתבה שלך. כיף שאתה חלק מהכותבים בעיתון...

    השבמחק
  3. קודם כל אני אוהב את משחקי מריו אור אני אני ממש ממש אוהב את מאמי או הוא הוא אחד המשחקים החזקים הלוואי שהיה לי את המשחק המקורי של מריו לא ידעתי שיש גירסה אחרת לראש של מריו אשמח אם היא אם תביאו לי פרטים

    השבמחק