יום שלישי, 16 במאי 2017

ראיון עם שחקנים שהשתתפו בספיישל אולימפיקס/ מראיין: יאיר קוזמינסקי

מרואיינים: שחר בשיא ורז סולומון




ביום רביעי האחרון, בתאריך 10.5.17 יצאה נבחרת ההוקי של כיתות נווה להשתתף בתחרות הוקי רצפה של ספיישל אולימפיקס. התחרות התקיימה בוינגייט, ליד נתניה. בתחרות השתתפו 6 קבוצות מכל מיני מקומות בארץ, שהיו מחולקות לשני בתים. הקבוצה של כיתות נווה שיחקה בבית עם קבוצות מהרצליה ומרחובות.

ביקשתי מרז ומשחר, מנבחרת ההוקי של נווה שהשתתפו בתחרות, לספר לנו על החוויה שלהם:




נגד איזה קבוצות שיחקתם?

במשחק הראשון שיחקנו נגד רחובות והפסדנו 5-2, במשחק השני שיחקנו נגד הרצלייה וניצחנו 2-1. בסופו של דבר בתחרות הגענו למקום שני.


מי הבקיעו את הגולים לנבחרת שלנו?

במשחק הראשון- ברי וגיא

במשחק השני- אריאל ורועי

שחר: במשחק השני, הרצליה הובילה 1-0, ואריאל הייתה בהגנה וחבטה בכדור מחצי מגרש והבקיעה גול. זה היה גול יפה ומפתיע! כולם הופתעו, גם הקבוצה השנייה והשופטים.


האם היה משהו שהיה לכם קשה או מאתגר בזמן המשחקים?


רז: היו שחקנים שהיה קשה לנצח אותם. היה קשה לעצור את ההתקפות שלהם.

שחר: היה לנו קשה נגד רחובות. הם יותר גדולים מאיתנו והם מתאמנים יותר.


בכמה הם גדולים מכם?

שחר: נראה לי שהם כבר סיימו בית ספר.

רז: אני חושב שהם עדיין בבית הספר.


האם נהניתם? איך הרגשתם אחרי שהמשחקים הסתיימו?

שחר: נהניתי מאוד אבל בדרך חזור היה בהסעה שלנו פנצ'ר בשני גלגלים והיינו צריכים לחכות 40 דקות עד שתגיע הסעה אחרת ואיחרנו את ההסעות של בית הספר.

חלק מההסעות חיכו בבית הספר וחלק מההסעות כבר נסעו.

רז: אני פגשתי את ההסעה שלי בתל יוסף.

שחר מוסיפה: היה כיף שעבדנו בשיתוף פעולה ולא התעצבנו כשהבקיעו לנו גולים.


מתי האימונים שלכם וכמה זמן כל אימון:

פעם בשבוע ביום שישי, בשעה שנייה. האימון נמשך 45 דקות.


לדעתי כדאי להעביר את האימונים ליום ראשון בשעה 7-8, כך יהיה יותר זמן לאימון. מה אתם חושבים על זה?


שחר: אני לא מסכימה עם דעתך כי בזמן הזה יש חוגים אחרים שאני רוצה להיות בהם.

רז: אני חושב שמספיק להתאמן רק שעה אחת כי זה יכול להיות מעייף.


האם אתם ממליצים לתלמידים אחרים להצטרף לנבחרת ההוקי?

שחר: כן! זה ממש שווה, גם אם לפעמים קשה ואין כוח, זה שווה את זה.

רז: אני ממליץ. זה כיף לשחק הוקי ואפשר גם להשתפר במשחקים אחרים של ספורט.


תודה רבה שהסכמתם להשתתף בראיון. אני מאחל לכם ולכל הנבחרת בהצלחה רבה בהמשך!










6 תגובות:

  1. אחלה כתבה ואני שמח שנהניתם בספיישל אולימפיקס

    השבמחק
  2. יאיר הכתבה מעניינת מאוד, יש ברעיון שאלות מצויינות וממוקדות שמלמדות על נבחרת ההוקי של נווה.
    כל הכבוד לשחר ורז שהסכימו להתראיין ולשתף.

    השבמחק
  3. כתבה מאוד נחמדה. אני מאוד תומך ברעיון שלך לכתוב עוד כתבות פה. יש לך הרבה תמיכה מהמערכת יאיר.

    השבמחק
  4. יפה רועי הרוש

    השבמחק