יום חמישי, 18 במאי 2017

הצגת בית ספר "אנשי העמק"/ מאת רועי הרוש

שלום לכולם רציתי לכתוב כתבה ולספר על החוויה שלי בהצגת בית ספר. 

 
 



בשבוע שעבר השתתפתי בהצגה "אנשי העמק" והשחקנים מההצגה הם מכל מיני כיתות. לבמאית מגיע שאפו גדול- לאושרית רז חנין. ההצגה מבוססת על חומה ומגדל וסיפור ההקמה של עמק המעיינות.


השנה זכיתי לעשות משהו שמעולם לא עשיתי בהצגה- לשיר- וממש שמחתי לקבל הזדמנות לשיר בהצגה והחוויה לשיר היא כיפית.


בחזרות להצגה לא היה קל אבל התמודדתי, היה קשה לזכור את התפקיד אבל התאמנתי עליו הרבה ובסוף הצלחתי. אני מסכם את החוויה ככיפית וטובה וזו השנה השנייה שלי בהצגת בית ספר.



4 תגובות:

  1. טוב לשמוע שהייתה לך חוויה ככיפית וטובה, מחכה לכתבה הבאה שלך

    השבמחק
  2. יפה מאוד שפרסמת רועי. הייתי אומר שהצגת בית ספר היא חוויה אבל לא קרוב להצגת בגרות.

    השבמחק
  3. היה לי כיף לראות את ההצגה ואני שמח שהתמודדת עם התפקיד

    השבמחק
  4. רועי, אתה שחקן מוכשר. שמחה שהתמודדת עם המשברים. כל הכבוד.

    השבמחק