יום שלישי, 30 במאי 2017

בדיחות וסרטונים מצחיקים לכבוד חג השבועות \ מאת סאם קטז

Image result for ‫חג שבועות 2017‬‎

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, לכבוד חג השבועות אני רוצה לשתף אתכם בבדיחות ובסרטונים מצחיקים שאני רואה בזמן הפנאי שלי בבית... אני מקווה שאתם תהינו בלקרוא את הכתבה שלי ושתהיה לכם קריאה נעימה וחג שבועות + אני אפרסם כתבה על גב האומה.

קודם כל הקדמה על חג שבועות : חג השבועות ( המכונה במקרא גם חג הקציר או יום הביכורים ) הוא חג ביהדות, השני מבין שלוש הרגלים. החג חל יום לאחר סיום ספירת העומר בת שבעת השבועות, ובלוח העברי הקבוע חל תמיד בו' בסיוון. החג חל יום אחד בארץ ישראל ויומיים בחוץ לארץ.


הנה הבדיחות + סרטונים :

Image result for doctor

אני : אדוני הרופא יש לך תרופה שתיתן לי חיי נצח ?
רופא : תתחתן !
אני : וזה ייתן לי חיי נצח ?
רופא : זה יוציא לך את החשק לחיות

Image result for husband and wife

אישה לבעלה...
ממי איזה מלון הזמנת לנו באילת
הבעל- מלון שמזכיר לי אותך...
האישה- מלכת שבא ?
הבעל - לא
האישה- הנסיכה ?
הבעל - לא
האישה- יא זבל... הזמנת את הרויאל ביץ

Image result for wedding anniversary

אישה אומרת לבעלה :
האישה : "מחר נשחט כבש לקראת יום הנישואין שלנו".
הבעל עונה לה : "מה אשם הכבש על טעות שעשה החמור ?"

Related image

בעל : את רוצה ספינר?
אישה : לא כבר יש לי אותך
בעל : מה הקשר?
אישה : שניכם מסתובבים כל היום בלי לעשות כלום



עכשיו הסרטונים :




3 תגובות:

  1. אני אוהב ספינרים אבל עשיתי סרטון

    השבמחק
  2. בדיחות טובות סאם ולא ידעתי שחג שבועת יותר אורך בחו"ל

    השבמחק
  3. חחחחחחחח מצחיקות גם רועי.ה

    השבמחק