יום רביעי, 31 במאי 2017

מדור ספורט: גמר ספיישל אולימפיקס בטניס שולחן מאת גדעון שדה

שלום לכולכם, קוראים וקוראות יקרים של העיתון, אני יודע שאני מאחר עם הכתבה, אבל אני מקווה שעדיין תקראו אותה. עכשיו בואו נדבר קצת על ספורט!

ביום ראשון אני, ארקדי, בר איבגי, ברי, ליאל שרון ויהונתן אדר נסענו יחד עם תרין למכון וינגייט שבנתניה בשביל להשתתף בגמר הספיישל אולימפיקס בטניס שולחן (או פינג פונג כקיצור).

עכשיו אספר על החוויות שלי מכל הנסיעה, אז אם אתם רוצים לדעת מה היה, לחצו על הכפתור "קרא עוד", ושתהיה לכם קריאה מהנה...


אז בהתחלה מה שהיה זה שחילקו אותנו ותלמידים משני בתי ספר אחרים לשולחנות, שם שיחקנו אחד מול השני. אני שובצתי בבית יחד עם ארקדי וליאל שרון, כך שהמזל שלי לא היה כזה גדול.

בהתחלה ליאל וארקדי שיחקו במשחק צמוד, אשר לצערי אני זוכר כמה נגמר, מה שאשאיר אותי לשחק מול ארקדי. במשחק נגד ארקדי דחפנו אחד את השני עד לקצה עד אשר הגענו ל-10:10, שם הצלחתי במזל את ארקדי.

במשחק אחרי זה שיחקתי מול ליאל בגמר של השולחן להכריע מי יהיה מקום ראשון של השולחן, וזה היה משחק פחות צמוד מאשר נגד ארקדי. למרות שהצלחתי להחזיר לליאל הרבה מכות והגשות, זה הגיע למצב של 10:7 לליאל, ואז הפסדתי בגלל הגשה גרועה. באותו רגע ליאל החליט לתת לי עוד ניסיון כדי שלא ארגיש מובך מההפסד, דבר שמאוד נגע לליבי. בכל זאת הפסדתי.

בסוף היה טקס נחמד בחוץ, שם עלינו על פודיום לקבל את המדליות שלנו. בבית הראשון ברי ניצח את בר בגמר וקיבל את הזהב, בעוד בר קיבל את מדליית הכסף.



יונתן אדר היה בשולחן נפרד מהשאר והגיע למקום שני, כך שהוא זכה גם במדליית כסף. אני הייתי רוצה שבפעם הבאה שתראו את יונתן תגידו לו מזל טוב על ההישג שלו.

הייתי אומר שאני לא נראה טוב בתמונה.

בואו נתאמן ביחד: יפה מאוד יונתן!

 טוב, אז זהו כל מה שיש לי לספר. אני מאוד נהניתי מהספיישל אולימפיקס וחבל שכנראה לא אשתתף בזה יותר. אבל אם אני מסיים, אני מסיים עם הישגים. בכל מקרה, הנה עוד תמונות:





5 תגובות:

  1. אחלה כתבה גדעון, מקום שני זה דווקא מקום מכובד

    השבמחק
  2. וואו, גדעון, איזה כיף לראות אתכם על הפודיום! כל הכבוד לכולם!

    השבמחק
  3. אחלה כתבה אהבתי רועי הרוש

    השבמחק
  4. כל הכבוד לכם מקום ראשון זה הכי חשוב

    השבמחק
  5. גדעון שמחה בשבילך שאתה מסיים עם הישגים גם בתחום טניס השולחן...

    השבמחק