יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

החממה / מאת יאיר קוזמינסקי


Hahamama.jpg

אני רוצה לספר לכם על הסדרה החממה, שהיא סדרת נוער ישראלית, אשר שודרה בשנים 2012-2016 בערוץ ניקלודיאון  בבריטניה, בדיבוב לאנגלית. ב-28 בינואר 2016 הודיעה הפקת הסדרה על מכירתה של הסדרה לאתר נטפליקס. הסדרה תעובד ותצולם מחדש בארץ בשפה האנגלית עם שחקנים אמריקאים וישראלים. הסדרה הבינלאומית תיקרא "Greenhouse Academy", העונה הראשונה יצאה לראשונה ב-8 בספטמבר 2017. העונה ה-2 של הגרסה האמריקאית צפויה לעלות בחודש מרץ בשנת 2018.

למנויי Yes ונמשכה על פני 3 עונות. את הסדרה יצר וכתב גיורא חמיצר. הסדרה מתארת את עלילותיהם של בני נוער הלומדים בבית-ספר למנהיגים הנקרא "החממה" שעל שפת הכנרת ואם אתם רוצים לדעת בהרחבה תלחצו על "קרא עוד".....


הסדרה מספרת על נערים בבית ספר למנהיגים שמחולקים לבתים בית הנשרים ובית העורבים שעושים משימות אתגריות  שמקבלים פרסים .

העונה ראשונה :

בבית הנשרים יש להם קבוצת כדורסל מוצלחת. הנשרים זה הכוח העורבים זה המוח.   בהמשך העונה מתגלה שמאחורי החזות הפסטורלית של בית-הספר, מסתתרת מזימה נוראית, ששני האחראים לה הם זאב נאמן וג'ודי גורן, שלמעשה עובדים בשביל אדם מסתורי הנקרא "הלקוח". תלמידי "החממה" הרגישו שבבית ספרם מתרחשים דברים מוזרים והחליטו לחקור זאת בשיתוף פעולה. יחד, תוך הקמת חבורת "גלאפגוס" הם הצליחו לסכל את מזימתם של זאב וג'ודי ובמקביל חוו אהבות חדשות ומשברים אישיים. בסוף העונה מתגלה כי נעמי רשף חיה, ומי שהציל אותה היה מרכוס שעבד עם זאב וג'ודי כדי להציל את נעמי ובסוף הקריב את עצמו כדי שזאב וג'ודי יכשלו במזימתם. אחרי שמרכוס מת זאב וגודי סוחטים את נעמי לעזור להם. בסוף העונה זאב משאיר פצצה ובורח אבל דניאל ויפתח מצליחים להשמיד את הפצצה בבריכה במערה איפה שנעמי הייתה בתרדמת. וגודי נשלחה לכלא ל20 שנה וגם אריק ששיתף פעולה עם זאב וגודי נשלח לכלא.

 אני בחרתי לעשות את הכתבה הזו משום שאני חושב שזו סדרה טובה בעיני ואני ממליץ לכם לכם לצפות בה ( אם אתם רוצים כמובן ).


הנה פרק וקטעים מהסדרה :




2 תגובות: