יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

ראיון היכרות עם תלמידי נווה החדשים מאת: רועי ורז

הכתבה תעסוק בהיכרויות של התלמידים החדשים שהתחילו השנה ללמוד בנווה ועכשיו : הכירו תתלמידים.
מראויין מספר 1 : איתמר רוזנפנב מכיתה ט' של קלי
שם: איתמר רוזנפנב
גיל: 14
מקום מגורים: קרית טבעון
היכן למדת לפני שהגעת לנווה: בית ספר מאור
מה אתה אוהב לעשות בשעות הפנאי שלך: לצייר
כיצד אתה מרגיש בכיתות נווה: טוב
האם רכשת חברים חדשים: כן
איזה מקצוע הכי אהוב עלייך בבית הספר: מתמטיקה


מראיין: שלום איתמר מה שלומך?
איתמר : בסדר
מראיין: מצויין אתה תלמיד חדש בבית ספר נכון?
איתמר: כן
מראיין : מתי הצטרפת אלינו?
איתמר: בתחילת השנה 
מראיין: איך היה בבית ספר מאור?
איתמר: לא טוב
מראיין: ועכשיו שהגעת לנווה איך זה מרגיש לך מרגיש שינוי? 
איתמר: מרגיש שינוי בתחום הלמידה
מראיין: אתה מרגיש הרמה יותר גבווה ומתאימה לך?
איתמר: כן 
וזהו סוף הראיון עם איתמר 


ועכשיו מרואיין מספר 2 : איתמר מקסב מהמכינה של שירי
שם: איתמר מקסב
גיל: 18 וחצי
מקום מגורים: בית אחיה
היכן למדת שפני שהגעת לכיתות נווה?: בבית ספר בכפר בלום
מה אתה אוהב לעשות בשעות הפנאי שלך?: מחשב, לשמוע מוזיקה, ולצפות במשחקי כדורסל של הקבוצה הפועל ירושלים.
כיצד אתה מרגיש בכיתות נווה?: כיף לי אני נהנה
האם כבר רכשת חברים חדשים?: כן רז , רועי ,המכינה וכל נווה.
איזה מקצוע הכי אהוב עלייך בבית הספר?: מוזיקה וספורט

ועכשיו מרואיינת מספר 3 עדי זזון מכיתה י''5 של טל אהרוני
שם עדי זזון
גיל : 15
מקום מגורים: יקנעם
היכן למדת לפני שהגעת לכיתות נווה?: אורט אלון יקנעם
מה את אוהבת לעשות בשעות הפנאי שלך?: לרקוד , לשיר ולצייר
כיצד את מרגישה בכיתות נווה?: בסדר גמור וחוויה נהדרת
האם כבר רכשת חברים חדשים?: כן, רז , רועי , אלוןן .א , איתמר מהמכינה , תמר ועוד..
איזה מקצוע הכי אהוב עלייך בבית הספר?: ספורט


ועכשיו מרואיין מספר 4 הראל רון
שם: הראל רון
גיל: 15
היכן למדת לפני שהגעת לנווה?: אורט אלון יקנעם  
מה אתה עושה בשעות הפנאי?: לקרוא ספרים וללכת לחדר כושר
כיצד אתה מרגיש בכיתות נווה?:בסדר
האם רכשת חברים חדשים?: כן
איזה מקצוע הכי אהוב עלייך בבית ספר?:המקצוע הכי אהוב עליי הוא חדר כושר.

ועכשיו מרואיינת מספר 5 גפן קמינר

שם: גפן קמינר 
גיל: 14
היכן למדת לפני שהגעת לנווה?:בבית הספר שמורת יקנעם (אורט)
כיצד את מרגיש בכיתות נווה?: אחלה
האם רכשת חברים חדשים?: כן
איזה מקצוע הכי אהוב עלייך בבית ספר?: קורסים בכתיבה 

מרואיינת מספר 6 שירה שדה
שם:שירה שדה
גיל:14 וחצי
מקום מגורים:בית קשת 
היכן למדת לפני שהגעת לנווה?:בבית הספר הרדוף
מה את אוהבת לעשות בשעות הפנאי?:להיות בטלפון הרבה
כיצד את מרגישה בכיתות נווה?:בסדר כרגע
האם כבר רכשת חברים חדשים?:ככה ככה 
איזה מקצוע הכי אהוב עלייך בבית הספר?:יש לי כמה

ומרואיין מספר 7 ואחרון
שם:עידו עזר
גיל:13 ועשרה חודשים
עיר:עפולה 
היכן למדת לפני שהגעת לנווה?:בבית ספר רימון 
מה אתה אוהב לעשות בשעות הפנאי?:להיות עם החברים,לשחק פינג פונג ,ולהתאמן על קסמים.
כיצד אתה מרגיש בכיתות נווה?:אני מרגיש שטוב לי ואני שמח שאני פו
איזה מקצוע הכי אהוב עלייך בבית ספר?:ספורט 

זהו סיימנו לראיין ואני אישית מאוד נהנתי.






2 תגובות:

  1. רז ורועי, תודה רבה על ההזדמנות להכיר את התלמידים החדשים במסגרת. זה רעיון נהדר, אני באופן אישי עדיין לא מכירה את כולם...

    השבמחק