יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

תור: ראגנארוק (באנגלית: Thor: Ragnarok) \ מאת סאם קטז והראל


Image result for Thor: Ragnarok

אז מה, עוד שובר קופות?, לא נמאס לכם?!

שלום לכם קוראים יקרים ויקרות, הראל ואני רוצים לספר לכם על הסרט תור: ראגנארוק שהוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן המבוסס על קבוצת חוברות הקומיקס "תור" ו"ענק הכוכב", ובהפקה מבית אולפני מארוול. הוא הסרט השבעה-עשר ביקום הקולנועי של מארוול, והסרט השלישי בסדרת סרטי "תור" אחרי הסרטים "תור" ו"תור: העולם האפל". את הסרט ביים טאיקה וואטיטי ומככבים בו אנסמבל שחקנים ככריס המסוורת', טום הידלסטון, קייט בלאנשט, אידריס אלבה, ג'ף גולדבלום, טסה תומפסון, קארל אורבן, מארק רופאלו ואנתוני הופקינס.

הסרט יצא לאקרנים ב-3 בנובמבר 2017 בארצות הברית, וב-2 בנובמבר 2017 בישראל ב-2D ,3D ו-IMAX 3D. הסרט הרוויח סכום שיא של 427 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, זאת לעומת תקציב ההפקה שעמד על 180 מיליון דולר.



אז אחרי הרבה ציפייה הוא סופסוף הגיע!

"תור: ראגנארוק" בקולנוע ומפציץ כמו שרק אולפני מארוול יודעים לעשות.

לא מזמן אני ואחותי צפינו בסרט הזה בקולנוע בבית גבריאל שנמצא בצומת בית צמח, אני נהניתי מהסרט הזה בעיקר שיש שם סצנות של הומור וקצת אלימות ( למרות שאני לא מעריץ של תור ).

אז שנתיים אחרי עלילות "עידן אולטרון", ת'ור חובר ללוקי אחיו הרשע כדי להביס נבלית חזקה שעלולה להשמיד את כל אסגארד: הלה שהיא אחותם של תור ולוקי.

בהבדל לסרטי "תור" אחרים, הסרט לוקח תפנית קומית למדי, אבל צורת הסרט לא אחידה.

מצד אחד, אנחנו מקבלים סצנות קורעות מצחוק עם ברוס באנר ות'ור, ומצד שני, אנחנו מקבלים סצנות מזוויעות עם אלת המוות הלה.

המלצתנו היא לא לצפות ליותר מדי, אבל מצד שני לא לבוא בלי ציפיות בכלל, סאם ואני חושבים שתיהנו ממנו.

לסיכום, הסרט החדש הוא טוב, אבל לא טוב מאוד, אבל הוא בטוח ישבור קופות כי זה שמארוול יודעים לעשות הכי טוב, והם לא יזוזו מן הנוסחה.

מקווים שנהניתם.


הנה טריילר של הסרט :

3 תגובות:

  1. אני ממליץ לכם לצפות בסרט הזה

    השבמחק
  2. בתור חובבת הז'אנר אני מאאאוד אהבתי את הסרט. הוא הצחיק אותי מאוד, האפקטים היו מושקעים וסוף סוף תור הסתפר:)

    השבמחק
  3. סאם והראל, שיתוף הפעולה שלכם לכתיבת הכתבה מקסים! רואים ששניכם הבאתם את היכולות שלכם וכתבתם ביחד כתבה מעניינת.
    לגבי הסרט- אני פחות חובבת את הז'אנר הזה, אז יש לי הרגשה שלמרות ההמלצה שלכם אני לא אצפה...

    השבמחק