יום ראשון, 8 באפריל 2018

ביקורת: "פיטר ראביט"-הראל גלמן

שלום לכם, קוראים וקוראות, היום רציתי לסקר לכם סרט שאני ראיתי בשבת שעברה, לסרט קוראים "פיטר ראביט".

הסרט מספר את עלילותיו של פיטר, ארנב אנגלי שובב שגונב ירקות מגינה סמוכה, אבל בעל הגינה תמיד מנסה להרוג אותו ואת חבריו.


הסרט הוא בהחלט לילדים, אז אם אתם רוצים ללכת עם האחים אני ממליץ לכם ללכת, לא ראיתי את הגרסה המקורית אז אני לא יכול להגיד לכם אם זה טוב יותר, אבל הגרסה המדובבת אכן מספקת את הסחורה.

עם זאת, הסרט לא חף מטעויות, סיפור הרקע של פיטר לא מקורי ולא ממש משכנע, המשחק של השחקנים האנושיים מוגזם לעתים והקומדיה בו לעתים מאוד שנונה אבל לרוב היא הומור פיזי שלא הצחיק אותי.

לסיכום, אני חשבתי שהסרט הוא בסדר גמור, לא מדהים, אבל גם לא סבלתי בצפייה בו, אני ממליץ ללכת אם יש לכם אחים קטנים שאוהבים לראות דמויות שמרביצות לעצמם.

הנה טריילר מתוך הסרט + תמונה :


Image result for Peter Rabbit

5 תגובות:

  1. קודם כל זה לא הארי פוטר ודבר שני זה לא ארנב כתבה מאוד יפה הייתי מרחיב עוד קצת

    השבמחק
  2. ולמה אין תמונה זה מפריע לקוראים בעין

    השבמחק
  3. אני אשמח שתעשי עוד כתבות

    השבמחק
  4. יצא לי לראות את הסרט אבל לא את כולו ואני מקווה שעזרת השם שיהיה לי זמן אני אצפה בסרט הזה שוב. אחלה כתבה הראל

    השבמחק
  5. נכון לא ראיתי את הסרט אבל הוא ילדות

    השבמחק