יום רביעי, 4 באפריל 2018

מפגש בבית שאן מאת רז ורועי

שלום קוראים וקוראות רצינו לספר לכם על המפגש השני שלנו שאירגנו בפסח הפעם בבית שאן
בבוקר כולנו היינו בבית של רועי והכנו לביבות תפ''א וסלט ירקות זמן הכנה רז הלך לקנות טונה וגבינה לבנה
ואחרי זה לקחנו איתנו תאוכל שהכנו והלכנו ברגל עד פארק האקליפטוס אני( רועי) רז טל פינטו ועדן ושם אכלנו ארוחת בוקר. ואחרי הארוחה שיחקנו במתקנים בפארק ואחרי הפארק עדן הלכה ואנחנו רז רועי וטל פינטו הלכנו לכיוון הבית של סבתא של רועי ושם רועי הכיר לנו את סבתא שלו והיא שמחה להכיר אותנו ואמרנו תודה רבה והלכנו לכיוון להיט בראש שם טל אמר שלום למעסיקה שלו מהתעסוקה ואחרי זה רועי לקח אותנו למשרד של אבא שלו ואמר שלום והראה לנו את מקום העבודה שלו איפו שהוא עובד ואז הלכנו למכולת עמור שם פגשנו את אפרת המורה בנווה והרבה אנשים זיהו את רועי ורצו להצטלם איתו אז עשינו תמונה איתם ואחרי מכולת עמור הלכנו ברגל לתחנה המרכזית בבית שאן ושם לקחנו את קו 2 לכיוון צים סנטר בית שאן ושהגענו לצים סנטר הלכנו לאכול ארוחת צהריים בפיצה האט ואחרי הארוחה בפיצה האט הסתובבנו במתחם והלכנו לקנות בחנות גלידה חלקנו רועי קנה גלידה ,טל פינטו אכל חטיף ואני רז הייתי מלא מהארוחה ואחרי המתחם חיכינו לאוטובוס נסענו חזרה לבית של רועי ושם עזרנו לו בסידור האולפן שלו ואחרי זה סיימנו את המפגש
ותמונות למטה.










5 תגובות:

  1. לפי התמונות רואים שהיה לכם יום כפי

    השבמחק
  2. כתבה מאוד יפה אבל למה כל הזמן אתם עושים תעשו כתבות על פוליטיקה ועל ספורט על דברים כיפיים ולא סתם דברים

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה רוצה לכתוב כתבה כזאת תפנה לאחד מהכותבים של הפאזל

      מחק
    2. אחי אני לא מתקיף אותך אני מתקיף את העורכה אני לא אציין שמות אני אבל היא לא עושה את העבודה שלך הסוטים פיות וזה לא מכובד כל מי שקורא את התגובה הזאת כל מי אני הולך להיות האורך הבא ומי שלא רוצה הוא יצא

      מחק