יום רביעי, 13 ביוני 2018

היום האחרון שלי במפעל של נירעותק בניר דוד \ מאת אביתר בן שטרית


Related image

מה נשמע לקוראי הפאזל היקרים והיקרות, לכבוד סיום השנה אני רוצה לשתף אתכם בכתבה שאביתר שלח לי שבה הוא מספר על היום האחרון שלו במפעל ניר עותק שנמצא בניר דוד + יש תמונות שלו עם חלק מהעובדים במפעל שאותם תראו בהמשך על ידי לחיצת "קרא עוד" ובינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ונתראה במסיבת סיום של המכינה ביום שישי וגם בבקשה חבר'ה תגיבו לכתבה כי מדובר על חוויה של אביתר בניר עותק ושגם שתדעו לכם שניר עותק הם גם אלו שעיצבו את החולצות של משחקי הקשת.

הנה הקדמה קצרה על מי הם ניר עותק: ניר עותק הוקמה בשנת 1985. כיום, ניר עותק הינה החברה המובילה בישראל ומהמובילות בעולם בתחומה. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות בשלושה תחומים עיקריים: יריעות דביקות, למינציה וציפויי יריעות.


שלום קוראים  וקוראות יקרים אני אביתר בן שטרית ואני רוצה לספר לכם על המפעל של ניר עותק שעבדתי בו באמצע תחילת שנה. התחלתי לעבוד במפעל של ניר עותק בניר דוד כשהגעתי למפעל בפעם הראשונה פגשתי את אביתר. כמובן שאביתר היה המעסיק שלי במפעל והוא היה אחראי עליי במשך כל השבוע במפעל כשהתחלתי לעבוד במפעל התחלתי לנקות עם מטאטא את הרצפה ולסדר גליל ים במדפים. במשך כל השבוע הייתי במפעל. הייתי מגיע כל יום למפעל בשעה 8 וחצי והייתי מסיים ב 11 וחצי. הייתי אוכל איתם ארוחת בוקר ולפעמים הייתי מצייר להם ציור. יום אחד ניגשה אליי המזכירה של המפעל אמירה ורצתה לראיין אותי לעיתון של המפעל ואמרה לי שרק באמצע השבוע אני יוכל לקבל את העיתון הביתה. והיום זה היה היום האחרון שלי במפעל של נירוטק בניר דוד עשו לי מסיבת פרידה עם עוגה ופחיות של קולה נהניתי מאוד להיות איתם ואני מקווה לשמור איתם על קשר היה לי קשה להיפרד מהם כי מאוד התחברתי אליהם והיום זה היה הפעם האחרונה שלי במפעל של נירו טק אז מי שרוצה להיכנס ולראות את השם של המפעל בגוגל שירשום פשוט ניר עותק ניר דוד וזהו זה הכתבה שלי להיום.

הנה התמונות :

Image may contain: 6 people, people smiling, people standing

No automatic alt text available.

Image may contain: outdoor

6 תגובות: