יום חמישי, 16 באוגוסט 2018

מפגשי חודש אוגוסט /מאת רז סולומון

שלום לכולם קוראים וקוראות יקרים ויקרות היום אני רוצה לשתף אתכם בשני מפגשים שהיו בחודש הזה
מפגש שהיה אתמול ב15.8 וב7.8

בתאריך 7.8.2018  נפגשתי עם טל פינטו ויחד נסענו לבית שאן באוטובוס כשהגענו ביקרנו במכולת עמור איפה שטל פינטו עבד פעם הוא אמר שלום למעסיקים שהיו לו והם נתנו לנו דברים על חשבון הבית. ואחרי זה ביקרנו בחנות בשם להיט בראש איפה שטל עבד השנה הוא אמר שלום למעסיקים שלו והוא הראה לי דברים שהוא היה עושה. אחרי זה עשינו סיבוב בבית שאן, ולקראת הצהריים אכלנו בפאפא פיצה בית שאן. אני הזמנתי פיצה משפחתית וטל הזמין פיצה אישית בתוספת תירס ואני ממליץ לכם לאכול שם כי ממש טעים ואחרי שסיימנו לאכול,הלכנו לתחנת אוטובוס וחיכינו בחזרה לאוטובוס לעפולה כשהגענו לעפולה כל אחד הלך לביתו.

בתאריך 15.8.2018 אני ויאיר נפגשנו הוא הגיע אליי בשעה 8.00 ואחרי זה הלכנו לתחנה המרכזית בעפולה ולקחנו את קו 412 שמגיע לסחנה כשירדנו הגענו לסחנה אכלנו ארוחת בוקר, ואחרי זה התמרחנו בקרם הגנה ונכנסו למים. אני ויאיר הלכנו לכול המקומות בסחנה היינו במפלי מים, ובאיזה מערה וגם יאיר הלך למקום אחר בסחנה ואני למקום אחר לא היינו צמודים אחד לשני. בשעה 14:30 אכלנו ארוחת צהריים היה שם מזנון בסחנה ואני ויאיר הזמנו המבורגר וציפס ויאיר הזמין שתייה.
אחרי שסיימנו לאכול התמרחנו שוב בקרם הגנה וחזרנו למים. אני הייתי שוב במפלים ויאיר עשה קפיצות למים. בשעה 16:30 אמרו במיקרופון כל המתרחצים לצאת מהמים הרחצה הסתיימה. ואז אני ויאיר הלכנו להתלבש וכשיצאנו מהסחנה ראינו את תרין המורה לספורט והיא אמרה לנו שלום. ואחרי זה חיכינו בתחנת אוטובוס בחזרה לעפולה. וכשהגענו לעפולה אני הלכתי לבית שלי ויאיר קנה פיצה למשפחה שלו. ועכשיו תראו תמונות למטה.

1. ‫מיטל שטקלר‬‎16 באוגוסט 2018 בשעה 11:59

רז,
    איזה כיף לראות שאתם מבלים יחד ומגוונים כל פעם במקום אחר:-)
    תודה על השיתוף!
    המשך חופש נעים

2. רז יקר, שמחה ממש שחזרת לכתוב, מתגעגעת ושמחה לקרוא מה איתכם בחופש.... מהכתבה והתמונות ממש כייף לכם . גאה על העצמאות והחברות! חופש טוב... יש עוד קצת.

3. לפי התמנות רואים שאתם עושים כיף חיים בחופש ולפחות מצאתם מקום שתוכלו להתקרר מהחום של הקיץ ואני מקווה שתשרדו את הקיץ של נווה כשתחזרו לבית בשנת הלימודים... כי עמק בקעת בית שאן זה גהינום שמה בקיץ

4. אתם עושה כיף בחופש לכם חופש אבל אני כל הזמן עובד חבל שאני לא יכל להיות איתכם

5. אם תגידו לי מתי אתם נפגשים אולי אני יכל לבוא דרך אגב אני רוצה להגיד משהו לרז ורועי חבל שאתם לא חברם באמת בשביל לבוא אליי לכפר קיש גם טל אני מדבר אתם לא חברים באמת סתם ממציאים תירוצים מוזמנים לבוא לבקר אותי במסעדה שאני עוד בה אפילו את זה אתם לא יכלים אפילו ממש עצוב לי להרגיש בללה עזבתי את הבית ספר לא מוכנים להקרב אלי זה כואב לחשוב גם תודה ושלום

6. דרך אגב אני מדבר גם על הבוגרים הם לא מתכוונים לבוא גם דרך אגב אני הקמתי את המכינה אז קצת כבוד מי שלא מי טוב לו יום טוב לו

7. יקיר זה לא תירוצים תגיד מתי בא לך וניפגש

8. אתם כן ממציאים תירוצים אבל אני לא מדבר רק עליך אני מדבר על ורועי וגם על הבוגרים

9. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.