יום שלישי, 28 באוגוסט 2018

אימה במצולות (באנגלית: The Meg) \ מאת סאם קטז


Image result for the meg poster

שלום לקוראי הפאזל היקרים והיקרות, לכבוד הימים האחרונים של החופש הגדול אני רוצה לשתף אתכם בסרט מגניב שנקרא "אימה במצולות" שהוא סרט קולנוע אמריקאי של סרט מפלצות של מדע בדיוני שיצא לאקרנים ב-10 באוגוסט 2018 בבימויו של ג'ון טרטלטאוב. בסרט זה מככבים השחקנים: ג'ייסון סטיית'האם, לי בינגבינג, רין וילסון, רובי רוז, ווינסטון צ'או וקליף קרטיס.

סרט זה המזכיר את עלילת הסרט מלתעות מאת סטיבן ספילברג, וכמותו עוסק בכריש עצום ותוקפני הניזון מבשר אנשים, אך הכריש המדובר איננו מבוסס על עמלץ לבן אלא על כריש גדול בהרבה - המגלודון שנכחד לפני 2 מיליון שנה. צילומי סרט זה החלו ב-2016 בניו זילנד והסתיימו באי האינאן שבסין בתחילת 2017.

לי היה מאוד כיף לצפות בסרט הזה משום ג'ייסון סטיית'האם שיחק בו וגם משום שהוא שחקן מוכשר ולמי שלא יודע\ת הוא שיחק במהיר ועצבני, אני מאוד ממליץ לכם לצפות בסרט הזה ( מי שרוצה כמובן ) ובניתים תעשו חיים ובהצלחה בשנת הלימודים.


עלילה :

ג'ונאס טיילור (ג'ייסון סטיית'האם), צוללן הצלה, נשלח לעזור לצוללת גרעינית ששטה באוקיינוס השקט. לאחר תקרית התפוצצות של הצוללת הוא מגלה עליה סימני נשיכה של יצור ימי ענקי.

5 שנים אחר כך הוא נשלח לעוד משלחת של צוללת, במיפוי של תהום מריאנה העמוקה. הצוללת עליה ג'ונאס ואשתו לשעבר, סווין ז'אנג, מותקפת לפתע בידי יצור ענקי. לאחר בדיקה מדוקדקת ג'ונאס מבין איזה יצור עומד מולם - המגלודון, כריש עצום שנחשב לנכחד, אך הצליח לשרוד בתהומות של מריאנה. ג'ונאס וחבריו מנסים למנוע מהמגלודון לתקוף אותם או להתקרב ליישובים אנושיים, בעודם בתהום העמוקה בעולם.

הנה רקע על המגלודון :

מגלודון (שם מדעי: Carcharodon megalodon; מיוונית: μεγάλος) megalos - גדול) ו-οδοντος) odontos - שן) כלומר "שן גדולה", פירוש שמו המדעי המלא הוא "שן-כריש גדול-שן") הוא מין פרהיסטורי של כריש מסוג עמלץ (קרכרודון) במשפחת העמלצים, שחי מתקופת אוליגוקן עד תקופת פליסטוקן לפני כ-25 עד כ-1.5 מיליון שנה והוא היה שוחה במים חמים ולא במים קרים.


הנה טריילר מתוך הסרט + הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :



קובץ:Carcharodon megalodon size compasison with man.png

שאלה קטנה בשבילכם, אם הוא לא היה נכחד, אתם עדיין הייתם שוחים בים ?

2 תגובות:

  1. אני אישית מאוד לא אהבתי את הסרט כי חשבתי שהוא לא ממש מפחיד אלא יותר מקפיץ...
    אבל לכולנו יש דעות שונות, נכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. זכותך המלאה לומר את דעתך, דרך אגב סרט יש טעות בזה שהמגלודון שוחה עמוק במים שזה לא נכון כי במציאות המגלודון היה שוחה במים חמים

      מחק