יום שני, 27 באוגוסט 2018

מפגש סיום קיץ 2018/מאת רז סולומון

שלום לכולם היום אני רוצה לשתף אתכם מה עשינו ב27.8.2018 במפגש סיום הקיץ. אוקיי אז בבוקר אני רועי ויאיר תכננו להיפגש, והפעם החלטנו בחיפה. אני ויאיר ויאן חיכינו בתחנת רכבת בעפולה. ורועי הזמין את יאן.
כשהגיע הרכבת של חיפה לתחנה בעפולה עלינו על הרכבת של חיפה ופגשנו את רועי שהוא לקח רכבת מבית שאן לחיפה. והנסיעה עולה 20 מעפולה לחיפה. כשהגענו לחיפה לקחנו עוד רכבת לחוצות המפרץ וירדנו בבאולינג.
שיחקנו בבאולינג היה ממש כיף ממליץ מאוד וגם אני רוצה לספר שפגשנו שם בהפתעה את אלון מרקוביץ.
והבאולינג איפה שהיינו אז היינו גם לפני חודש בשלישי כיתתי בקייטנה. ואחרי הבאולינג נסענו לאיזה קניון ואכלנו שם ארוחת צהריים אני,רועי,יאן ויאיר. 
כשסיימנו את ארוחת הצהריים התחלנו להתפזר,יאיר נסע לנצרת עילית מהתחנה של לב המפרץ,רועי נסע חזרה ברכבת לבית שאן,ואני ויאן חזרנו לעפולה באוטובוס בקו 301 של סופרבוס. ועכשיו תראו תמונות למטה.








7 תגובות:

  1. כתבה מצוינת ומעניינת!
    נראה שסיכמתם את החופשה בדרך חווייתית במיוחד, איזה כיף!
    נצלו את הימים האחרונים שנותרו...
    נפגש��

    השבמחק
  2. כתבה מצוינת רז! בילוי נהדר לסוף החופש.
    כל הכבוד שהצלחתם לשכנע את יאן להצטרף!
    אגרו כוחות בימי החופשה האחרונים.

    השבמחק
  3. ‫מיטל שטקלר‬‎28 באוגוסט 2018 בשעה 15:10

    כתבה מצויין!
    כיף לראות שאתם מגוונים ומבלים בכל פעם במקום אחר.
    כל הכבוד על העצמאות והחברות שלכם!
    תמשיכו להנות מימים אחרונים של חופשת הקיץ ��

    השבמחק
  4. לפחות מצאתם מה לעשות בימים האחרונים של החופש הגדול

    השבמחק