יום שישי, 21 בספטמבר 2018

וואן פיס/מאת יקיר שם טוב

שלום לכולם מה נשמע הכל בסדר אני חושב שהעליתי את הכתבה הזאת אבל אני רוצה להתמקד בדמות אחת .שם שלה הוא סאנג"י אני לא את מוקד בתכונות אופי שלה אבל אני אני יכול לספר שאני מתחבר עליה מאוד והיא הכי מוסרית בעולם יש לו רק חלום אחד להיות הטבח הכי טוב בעולם של וואן פיס אני ממש אוהב את הסדרה הזאת הוא בחור גבוה הוא הוא בלודיני היא אוהב לעשן אבל זה לא ממש חשוב היתרון שלו הוא מבשל מתקפות מיוחדות שלו היא ליות לראות בערבים שלך הוא רזה ויש לו גרה 1 הוא שונא להיות רעב כל והיא נשים מכבי נשים יכול להוציא בעיטת אשם הרגל הכינו שלו רגל שחורה הוא חכם בשכונה אני מקווה שתאהבו את הביוגרפיה שלכם יקיר התלמיד לשעבר של נווה אני שמח לראות אתכם ביום הבוגרים נשתמע בשחות ואני אשלח לכם תמונת של הכתבה. 









תגובה 1:

  1. סאנג"י גם הוא דמות מצחיקה והוא גם מזכיר לי את מאסטר רושי מדרגון בול, בקטע כאשר שהם רואים אישה יפה... הם תחילים להשתגע... ומי שצופה בוואן פיס ובדרגון בול, יודע\ת על מה אני מדבר... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק