יום שלישי, 4 בספטמבר 2018

מדור "זבוב על קיר" מאת גפן קמינר

היי אנשים!, אני זיבי...
וכן, אני זבוב.
אני אוהב את הריחות של פחי הזבל בכיתות ואני מבלה בתוכם הרבה.
הרבה אנשים שואלים את עצמם. איך זה מרגיש להיות זבוב על קיר? טוב, אז אני אענה את התשובה הכי טובה שיש לי: אף פעם לא משעמם!
במסע המופלא שלנו, אלווה אתכם בהסעה, בשיעורים, בכיתות, בהפסקות ואפילו בחדר אוכל.

בנתיים, שתהיה לכולנו שנת לימודים מוצלחת ושהחגים יעברו במהירות.

נ.ב. תציעו לי רעיונות על איזה מקומות לכתוב כי הייתי בהרבה

הנה תמונה שלי רוקד סטפס!

10 תגובות:

  1. רעיון מעולה! אולי זיבי יספר לנו על המגמות של תלמידי י'?

    השבמחק
  2. היי גפן, רעייון מגניב ומקורי. אשמח לביקור במשרד, בזולה, בחדר אוכלובחוג מחול..... שנה טובה!

    השבמחק
  3. כל הכבוד גפן שהתחלת לכתוב בפאזל

    השבמחק
  4. גפן האדירה
    איזה כיף שהצטרפת אלינו, עם הרעיונות המגניבים שלך!!! אני בעד שזיבי יצטרף לשיעור חנ"ג...

    השבמחק
  5. יופי!!! זיבי ממש מוזמן לשיעור חנ״ג��

    השבמחק
  6. גפן איזה רעיון מעולה למדור בעיתון! זיבי מוזמן תמיד לשיעורי מדעים...ממליץ לו גם לבקר בחוגים השונים של נווה.

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק