יום שני, 1 באוקטובר 2018

מפגש שני בחול המועד סוכות/מאת רז סולומון

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות. היום אני אשתף אתכם בעוד בילוי שהיה לי בחופש.
אז אני ויאיר ניפגשנו עוד פעם בחופש והפעם בסחנה איפה שהיינו בקיץ ב15.8.2018 אוקיי אז בבוקר נסענו לסחנה,התמרחנו בקרם הגנה ונכנסנו למים. היינו במפלים והיה איזה מקום שאני ויאיר עשינו מלחמת מים. והפעם לא אכלנו שם ארוחת צהריים בגלל שיאיר אמר לי שאוכל לא היה לו טעים שם מהפעם הקודמת שהיינו. וקנינו רק חטיפים ושתייה. והבילוי הזה היה יותר כיף מהמפגש הראשון של חול המועד בחיפה הוא גם היה כיף אבל אני נהנתי יותר בסחנה. ואחרי שאכלנו חטיפים יאיר נסע חזרה הביתה ואני נשארתי עוד קצת. ואחרי זה חזרתי למים,ואחרי זה התלבשתי וחיכיתי בתחנת אוטובוס בחזרה לעפולה. ויש רק תמונה אחת תלחצו על קרא עוד כדי לראות.

6 תגובות:

  1. היי רז. תודה שאתה משתף אותנו. וטוב שיש לכם כבר תובנות והבנות כשאתם משווים בין המפגשים והבילויים ובוחרים מה נכון, מתאים וטעים לכם.

    השבמחק
  2. איזה כיף לכם! ואיזה יופי שאתה מסתדר כל כך טוב בתחבורה ציבורית. אני ממש אוהבת את הסחנה...כשהוא לא עמוס באנשים. כשאתם הייתם היה עמוס או לא כל כך?

    השבמחק
  3. תשובות
    1. כנראה שבוע הבא יהיה סקר וגם דבר מערכת

      מחק