יום ראשון, 21 באוקטובר 2018

ראיון היכרות עם השינשיניות החדשות בנווה /מאת רז סולומון

שלום לכל קוראי עיתון הפאזל. השבוע אני ראיינתי את השינשיניות החדשות והשם שלהם עומר ונועה. 
אז אני אסביר קודם מה זה אומר שינשיניות למי שלא יודע.
אז שינשינים הם עושים שנה אחת התנדבות בקהילה ומי שעושה שנת שירות הוא סיים יב' ויש לו אפשרות לדחות את הגיוס שלו רק בשנה אחת,ואחרי שהוא מסיים את השנת שירות הוא הולך לצבא. טוב אז עכשיו אני ארשום למטה את השאלות ששאלתי אותן ואת התשובות שהם ענו לי. ויש גם תמונה שלהם למטה.



ראיון היכרות עם השינשיניות
כאן זה השאלות והתשובות.
היכן את גרה?

עומר- מעגן מיכאל

נועה-  נהריה

באיזה בית ספר למדת בתיכון?

עומר-  משותף חוף הכרמל 

נועה- תפן ,בית ספר פתוח בכפר הורדים 

האם בבית הספר שלכם יש מסורת של יציאה לשנת שירות לפני הצבא?

עומר-  כן ,נסיעות לכנסים והסברים רבים בבית הספר מעודדים לכך שהרוב יוצאים לשנת שירות

נועה- כן ,לפחות חצי יוצאים לשנת שירות או מכינה קדם צבאית

למה העדפת לעשות שנת שירות במקום ללכת ישר לצבא?

עומר- רציתי לתרום ולהכיר את החברה שעליה אני הולכת להגן בצבא

נועה- רציתי להתנדב ,ולעזור 

איך שמעתן על כיתות נווה?

עומר- מכנס חשיפה של התק''ם (התנועה הקיבוצית)

נועה- מורה בבית ספר סיפרה על מקומות שאפשר לעשות בהם שנת שירות

האם הכרתן את הלקות האוטיסטית לפני שהגעתם לנווה?

עומר-לא ממש רק מעט מאוד מהבית ספר שבו למדתי

נועה-כן עבדתי בקייטנה עם אוטיסטים בתפקוד נמוך וגם בבית ספר שלי היו כמה כיתות תקשורת 

באיזה כיתה את נמצאת?

עומר-ח'

נועה-יא'

איזה תפקידים יש לך בכיתה ובנווה בכלל?

עומר-מלווה לשיעורים ,משתתפת במנהיגות תלמידים

נועה-עוזרת לתלמידים באופן פרטני , מלווה תלמידים להשתלבות 

איך זה לגור בקומונה מחוץ לבית?

עומר-דבר חדש שצריך להתרגל אליו לאט לאט ,נחמד 

נועה-כיף מאוד הכרתי חברות חדשות ומדהימות

                          בהצלחה לעומר ונועה 

9 תגובות:

  1. נמרוד הרפז (Narome Tosima)21 באוקטובר 2018 בשעה 8:26

    מאוד מסקרן! שאלות ותשובות בול במקום. כל הכבוד למראיין שלנו!

    השבמחק
  2. כל הכבוד רז אין עלייך מפתיע כל פעם מחדש כיף לראות כתבות שלך מלך

    השבמחק
  3. גאון למי שעשה את הרעיון

    השבמחק
  4. עומר ונועה, הרבה הצלחה בהמשך השנה בנווה!

    רז,הראיון מעולה! כל הכבוד

    השבמחק
  5. עומר ונועה, נעים להכיר ��
    רז, אחלה ראיון!!

    השבמחק
  6. שיהיה בהצלחה לשינשיניות החדשות

    השבמחק
  7. רז קודם כל כתבה מדהימה אתה הפתעת אותי עם היכולת לראיין ככה במקצועיות ואני קיבלתי הצצה לתהליך שעברו השינשיניות שזה נחמד מאוד.

    השבמחק
  8. בצלחה לעמור נעוה נווה השנה

    השבמחק
  9. אני מכיר האמת את עומר וגם את נועה, שתיהן נחמדות כל כך

    השבמחק