יום חמישי, 7 בפברואר 2019

איש הנמלה והצרעה ( באנגלית: Ant-Man and the Wasp ) \ מאת סאם קטז


Image result for ant-man and the wasp poster

שלום לכם קוראים וקוראות נכבדים ונכבדות, אני רוצה להגיש בפניכם כתבה על הסרט איש הנמלה והצרעה שהוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן של מארוול אשר יצא לאקרנים ב-2018. הסרט בוים על ידי הבמאי פייטון ריד, שביים גם את קודמו של הסרט, "אנטמן", שיצא לאקרנים בשנת 2015. התסריט לסרט נכתב על ידי אנדרו בארר, גבריאל פררי ופול ראד, וחוזרים לככב בו ראד עצמו, אוונג'לין לילי, מייקל דאגלס, מייקל פניה, טיפ האריס ודייוויד דסטמלצ'יאן. הסרט מהווה את הסרט העשרים במספר של היקום הקולנועי של מארוול והוא חלק מהשלב השלישי של היקום, כשלפניו יצא הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף", ולאחריו ייצא הסרט "קפטן מארוול".

לאחר שצפיתי בסרט... היה לי כיף משום שאני אוהב את הסרטים של מארוול מעל הסרטים דיסי כשזה מגיע בקטעים של הומור והמבין יבין, בינתיים שתהיה לכם צפייה נעימה


עלילת הסרט :

בשנת 1987 ג'אנט ואן דיין מתכווצת בין המולקולות של טיל גרעיני סובייטי ומצליחה להשבית אותו אך נלכדת ב"ממלכת הקוואנטים" המיקרוסקופית. לאחר אירוע זה, האנק פים אשר פעל לצד ג'אנט כאיש הנמלה מגדל את בתם הופ מתוך הנחה שג'אנט מתה.

שנים מאוחר יותר, בהווה, הפושע לשעבר סקוט לאנג פועל בשנית כאנטמן ומצליח למצוא דרך להיכנס ולצאת מ-ממלכת הקוואנטים. פים והופ מתחילים לעבוד על חזרה של פעולה זאת, מתוך אמונה שהם עשויים למצוא את ג'אנט בחיים. לאנג והופ ממשיכים את מערכת היחסים הרומנטית שלהם שהחלה בסוף הסרט הראשון ומתאמנים יחדיו כאיש הנמלה והצרעה כפי שפים וג'אנט פעלו בעבר עד שלאנג נחלץ לעזרתו של קפטן אמריקה בעקבות אירועי "מלחמת האזרחים" על רקע סכסוך הנוקמים בהסכמי סוקוביה.

החוויה שלי מהסרט :

היה לי נחמד מאוד לצפות בסרט הזה כי כמו שאמרתי אני אוהב יותר לצפות בהסרטים של מארוול מעל הסרטים דיסי כאשר שזה מגיע בקטעים של הומור.


הנה הטריילר של הסרט וזו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :



קובץ:Ant-Man & The Wasp Concept.jpg

אמנות הקונספט הראשונית עבור הסרט שהוצגה בכנס הקומיק-קון, סן דייגו, שנערך ב-2017

2 תגובות: