יום ראשון, 3 במרץ 2019

טיול שנתי יב'/מאת רז סולומון

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות.
אני רציתי לספר לכם על טיול שנתי שהשתתפתי בו והזמינו אותי אליו למרות שאני לא בכיתה יב'.
אז השתתפו בטיול יאיר מהכיתה של אסף ואני.
אז הטיול היה בהרי אילת.

ביום הראשון של הטיול 25.2.19
אז בבוקר יאיר בא אליי במונית ואז אבא שלי הסיע אותנו לבית ספר.
כולם היו צריכים להגיע עד שעה 05:00., אחרי שכולם הגיעו התחלנו לנסוע דרך כביש הבקעה לאזור אילת.
אז במסלול של הטיול טיילנו בגבעת יוכבד, הר אמיר,ונחל אמיר.
והחניון שישנו בו הוא נחל שחורת והלינה זה עם אוהלים.

ביום השני של הטיול 26.2.19
אז בבוקר שהתעוררנו רחצנו שיניים,אכלנו ארוחת בוקר,ואחרי כל ההתארגנות בבוקר, התחלנו את המסלול של היום השני של הטיול שבו טיילנו בנחל שחורת,הר שחורת,נחל רודד, הר ידידיה ,נחל נטפים,הר יהורם
והלינה הייתה בחניון הר יהורם.

ביום השלישי של הטיול 27.2.19
ביום השלישי של הטיול טיילנו בהר יהורם,הר שלמה והלינה הייתה בחניון נחל שלמה עליון.

ביום הרביעי והאחרון של הטיול 28.2.19
ביום הרביעי והאחרון של הטיול התעוררנו בבוקר וארזנו את התיקים והאוהלים לאוטובוסים. וביום הזה לא סחבנו דברים לארוחת הצהריים כמו שאר הימים של הטיול. אז ביום האחרון המסלול היה לנחל גשרון דרך מעבר צפרה ,נחל גשרון ,מעלה רחבעם, ,קער רחבעם,מעלה בולבוסים,הר צפחות
ולקראת סוף המסלול הכיתה יב' 2 עשתה סיכום מרגש על הטיול האחרון שלהם וסיפרו לנו קצת מה הם מתכננים אחרי שהם יסיימו יב' ונפרדנו מהמדריך שהיה איתנו בטיול וקוראים לו איתי.
בדרך חזרה של הטיול חזרנו דרך כביש 6 כי דרך הבקעה היה חסום.
ואני ויאיר חזרנו הביתה במונית שהבית ספר הזמין.

לסיכום: היה לי מאוד כיף לעשות את הטיול הזה שלא יצא לי לעשות שאני הייתי בכיתה יב' כי בזמן שהייתי בכיתה יב' הייתי בכיתה יא' של אסף שנה שעברה וזאת הייתה הזדמנות טובה לעשות את הטיול שכולם מדברים עליו בכיתה יב'.