יום שישי, 8 במרץ 2019

הסיקור שלי על הסרט קפטן מארוול \ מאת סאם קטז


Image result for captain marvel movie poster

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אחרי הרבה זמן... הסרט קפטן מארוול הגיע ולפני שאתן את הסיקור שלי, אני אתן הקדמה קצרה : קפטן מארוול הוא סרט גיבורי-על אמריקאי בלייב אקשן של אולפני מארוול שיצאת לאקרנים ב-2019 + הסרט הזה מתרחש הרבה לפני הנוקמים מלחמת האינסוף ואי אפשר להתעלם מהעובדה שהסרט הזה הוקרן ביום האישה הבינלאומי ( 8 במרץ 2019 ) אך בישראל הוא הוקרן מוקדם ( 7 במרץ 2019 ).... זה אומר שישראל הקדימה את ארה"ב.

הסביבה האמתית שרציתי לצפות בסרט הזה היא מרוב הסקרנות שלי לדעת כיצד ניק פיורי איבד את העין שלו וקיבל את הרטייה שלו.... זהו לבינתיים ואני מקווה שתיהנו בלקרוא את זה ושיהיה לכם יום טוב וחג פורים שמח! + השחקן שמשחק את ניק פיורי אוהב חתולים.


תזכורת לעלילה של הסרט למי שלא יודע\ת על מה מדובר : 

בשנות ה-90, טייסת חיל האוויר קרול דנברס זוכה לכוחות על-אנושיים בעקבות תאונה והופכת לגיבורת-על. כאשר סכסוך בין-גלקטי של שני גזעי חוצנים מגיע לכדור הארץ, דנברס נאלצת לשתף פעולה עם ארגון הביון "S.H.I.E.L.D." ( ראשי תיבות של הסוכנות מטפלת באיומים על-אנושיים הפוקדים את כדור הארץ ) כדי להתמודד עם האיום ולהציל את העולם מכיליון.

הסיקור שלי על הסרט :

אני אהבתי את הפתיחה בזה שהם הראו את הקטעים שסטן לי ז"ל הופיע בסרטים של מארוול כמין אות כבוד לתרומתו הגדולה שהוא נתן ליקום הקולנועי של מארוול. יאללה עכשיו ניגש לעניין, אני נהניתי לצפות בסרט וקצת לקח לי זמן להבין את הסרט עד שהוא התחיל להיכנס לקצב טוב... ואחרי שצפיתי בסרט הזה מההתחלה ועד הסוף, אני יכול להגיד שממש נהניתי ממנו, זה סרט על גיבורת על נשית ולי זה עבד בענק! השורה שלה בפוסט קרדיט הראשון הקפיץ את כולם על הרגליים, מחכה לראות אותה מפרקת לתַאנוֹס את הצורה בנוקמים סוף המשחק, מזל שלא ייקח לזה עוד הרבה זמן. לסיכום, אני נותן לסרט הזה 10 מתוך 15.

הנה סרטון מאת טופ גיק שבו נותנים את דעתם על הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :



Image result for captain marvel nick fury

ניק פיורי

Image result for captain marvel and wonder woman

Girlpower#

Image result for captain marvel vs thanos

קפטן מארוול נגד תַאנוֹס שזה מה שכולנו מאוד רוצים לראות בנוקמים: סוף המשחק

5 תגובות:

  1. אני אשמח שתגיבו בזמנכם הפנוי בלבד

    השבמחק
  2. תשובות
    1. כדאי לך לצפות בסרט הזה ( אם אתה רוצה כמובן )

      מחק
  3. ראיתי את הסרט היום היה מאוד נחמד סרט נפלא. רק חבל שלמארוול לקח 11 שנים עד שהם עשו סרט על אישה. אבל לפחות לא דחפו לה לשם מושא אהבה שזה כבר משהו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עמית ומה את חושבת על אישת הפלא ? ( wonder women )

      מחק