יום שישי, 17 בינואר 2020

אברק פרק 7 ההזמנה



בפרקים הקודמים


וויולט מגלה על שרה שהיא כדברא
שזו מכשפה על טבעית שתפקידה על בני האדם
וויולט נשבעה להסתיר זאת.





נשמעה דפיקה בדלת 
"עמדי מאחוריי " אמרה שרה
וויולט עשתה כפי שאמרה 
שרה פותחת את הדלת לאט אבל בטוח,

זה היה ג'קי ג'ינג'ר :"איפה היית וויולט הייתי בטוח שנעלמת לי"
וויולט מציצה מאחורי שרה:"סליחה שנעלמתי"

ג'קי :"זה בסדר עוד מעט יש לי יום הולדת רציתי להזמין אתכן ליום הולדת 17 שלי"
:"אני אשמח לבוא" אמרתיבשמחה
שרה חושבת כמה רגעים:"גם אני" מחייכת אליו

ג'קי מביא להן מעטפה עם הזמנה החגיגית  
שרה:"תודה וניפגש בפעם הבאה"
נראה שהוא להגיד עוד משהו
אבל שרה כבר סגרה את הדלת


"מה זה היה?" שואלת וויולט
שרה:"לא יודעת בואי נסתכל בהזמנות"


בהזמנה רשום

ויולט ושרה אני מזמין אתכן ליום הולדת 17
בטירת הדרום

הפעלות כגון: יצירה של כובעי מכשפים
הכנת שיקויים
ויצירת שרביטים
ולבסוף משחק קווידיץ'
קבוצתי 

קוד לבוש:גלימות קלילות

אני ושרה החלפנו מבטים מופתעים



מה יקרה ביום ההולדת של ג'קי ג'ינגר?

מי עוד מוזמן למסיבה?

תשובות בפרק הבא


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה