יום שישי, 7 בפברואר 2020

minecraft 1.16- הנדר החדש

כל מי שמשחק מיינקראפט בוודאי כבר יודע כי מימד הנדר משתנה, למעשה ברביעי האחרון כבר התחילו לפרסם את המידע החדש. הערה אחת: פוסט זה מיועד רק למי שיודע את שפת המיינקראפט.

אז הדבר הראשון שמשתנה הוא שמתווספים לגיהנום שני אזורים חדשים, בנוסף לאיזור הנדר הישן שמעתה נקרא Nether Wastes, יש שלושה מקומות חדשים שם: Crimson Forest הוא המקום בו תמצאו "עצי" קרימסון, את ההוגלין החדש ושמיים אדומים. SOULSAND VALLEY הוא מקומם של סוג חדש של סולסנד ושל האש הכחולה שנוצרת רק עליהם (בנוסף לזה שהיא נשארת עליהם לנצח כמו הנדראק). בנוסף יש שם בזלת מעתה וגם השמיים מכחילים טיפה ברגע הכניסה. אך זה כלום ביחס לעצמות הענקיות ולשלדים הלבנים שמזדמנים שם באופן חופשי. Warped Forest עובד בדיוק כמו הקרימסון פוריסט רק ששם השמיים כחולים לגמרי וכמעט לא מכילים מפלצות.
אך יש עוד דברים שעליהם לא דיברתי כי השינוי שהכי ישפיע על מיינקראפט הוא התוספת של הנדרייט...
הנדרייט הוא בלוק המסוגל להפוך אחרי חציבה, חימום ושילוב עם זהב (4 נדרייט+4 זהב) תקבלו את החומר היקר נדרייט, אך מה מועיל בו כלכך? שמח ששאלתם כי אם תשלבו אותו עם כלי מיהלום אז הוא יהפוך לכלי נדרייט ששווה יותר מיהלום!!!
מצד שני, עדיף שלא תזרקו את הנדרייט ללבה, הוא יצוף וסתם יעמוד שם עד שתקחו אותו (שזה מתוכנן). בנוסף, כעת יש באג שאייטמים לא נעלמים במגע עם אש, אך זה כבר יטופל בסנפשוט הבא ובינתיים תהנו עם 20w06a.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה