יום שלישי, 4 בפברואר 2020

עדכונים ביקום הקולנועי של מארוול \ מאת סאם קטז


3D model Marvel Studios Logo - Low-poly and High-poly

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה להגיש בפניכם כתבה על זה שאולפני מארוול החליטו לעשות סדרות טלוויזיה על הפלקון וחייל החורף, וונדה-ויז'ן ולוקי ולפי מה שהבנתי אהם יופיעו בדיסני פלוס ולמי שלא יודע מה זה הנה הקדמה קצרה: דיסני+ הוא שירות הזרמת מדיה אמריקאי, בבעלות חברת וולט דיסני, ובניהול שירותי דיסני סטרימינג, חברת בת של חברת וולט דיסני העוסקת בצרכן הבינלאומי.

אני אולי אצפה בהם אבל אני יותר מעדיף לצפות באקס מן כי אני רוצה לראות את הגרסה של היקום הקולנועי שלא מארוול יעשו את האקס מן ואני מקווה שהם יתקנו את הנזק שפוקס המאה ה-20 עשו לאקס מן... בינתיים שהיה לכם יום נפלא ושקט.


הפלקון וחייל החורף:

הפלקון וחייל החורף ( באנגלית: Marvel's The Falcon And The Winter Soldier ) היא סדרת טלוויזיה לייב אקשן אמריקאית, שעתידה לעלות לשידור בסתיו 2020 בשירות הסטרימינג של אולפני דיסני, דיסני+. הסדרה מבוססת על דמויותיהם הבדיוניות של סאם וילסון/פלקון וג'יימס בארנס/חייל החורף מחוברות הקומיקס קפטן אמריקה. הסדרה מתרחשת בהמשכיות של היקום הקולנועי של מארוול לאחר מאורעות הסרט "הנוקמים: סוף המשחק", ואנתוני מאקי וסבסטיאן סטן ישובו לגלם את דמויותיהם. הסדרה מופקת בידי אולפני מארוול, תחת יצירתו של מלקולם ספלמן ובימויה של הבמאית הקנדית קארי סקוגלנד.

עלילת הסדרה:

בהמשך לעלילות "הנוקמים: סוף המשחק", סאם וילסון/פלקון ינסה להיכנס לנעליו הגדולות של סטיב רוג'רס בהסתגלותו לתפקידו החדש כקפטן אמריקה, לאחר שהסכים לקבל את הכבוד ואת נטל התפקיד הכה חשוב הזה מידיו של רוג'רס המזדקן שפרש מתפקידו בסוף אירועי "הנוקמים: סוף המשחק".

סמליל הסדרה הרשמי

סמליל הסדרה הרשמי

וונדה-ויז'ן:

וונדה-ויז'ן ( באנגלית:  WandaVision) היא סדרת טלוויזיה לייב אקשן אמריקאית, שעתידה לעלות לשידור בשנת 2020 בשירות הסטרימינג של אולפני דיסני, דיסני+. הסדרה מבוססת על דמויותיהם הבדיוניות של וונדה מקסימוף/מכשפת השני וויז'ן מחוברות הקומיקס האוונג'רס של מארוול קומיקס. הסדרה נוצרה על ידי המפיקה והתסריטאית ג'ק שייפר. אליזבת אולסן ופול בטאני, אשר גילמו את מכשפת השני וויז'ן בסרטי היקום הקולנועי של מארוול, ישובו לגלם את דמויותיהם. סדרה זו תוביל למאורעות הסרט "דוקטור סטריינג' במולטיוורס הטירוף"

תקציר העלילה:

בזמן שהם חיים את חיי הפרברים האידיאליים שלהם, וונדה מקסימוף וויז'ן מתחילים לחשוד שהדברים בפרברים השקטים אינם מתנהלים כפי הנראה.

קובץ:WandaVision Logo.jpg

סמליל הסדרה הרשמי


לוקי ( סדרת טלוויזיה ):

לוקי ( באנגלית: Loki ) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית שנוצרה עבור שירות הזרמת המדיה "דיסני+" על ידי מייקל וולדרון, ומבוססת על דמותו של הנבל באותו השם מבית מארוול קומיקס. הסדרה היא חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, והיא קשורה בהמשכיותה לסרטי היקום. הסדרה מופקת על ידי אולפני מארוול, כשוולדרון משמש כמפיק בפועל והיא מבוימת על ידי הבמאית קייט הרון.

תקציר העלילה:

לאחר אירועי "סוף המשחק", לוקי נמלט ממאסרו עם אבן הטסראקט, ומנצל אותה על מנת לחזור אחורה בזמן לאירועים מכריעים בהיסטוריה האנושית ולהשפיע עליהן.

קובץ:Loki Logo.jpg

סמליל הסדרה הרשמי


הנה הטריילר למי שלא ראה עדיין + את המשך אתם יכולים לקרוא בויקיפדה:




תגובה 1: