יום שבת, 15 בפברואר 2020

סוניק הקיפוד ( באנגלית: Sonic The Hedgehog ) \ מאת סאם קטז


Image result for sonic the hedgehog movie poster

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה להגיש בפניכם כתבה על הסרט סוניק שהוא  פעולה קומי בהנפשה ממוחשבת ולייב אקשן המבוסס על זיכיון משחקי הווידאו "סוניק הקיפוד" של חברת סגה. הסרט בוים על ידי ג'ף פאולר (אנ') (בהופעת הבכורה שלו) ונכתב על ידי פט קייסי (אנ') וג'וש מילר(אנ'). בסרט מככבים בן שוורץ(אנ') בדיבובו של סוניק הקיפוד וג'ים קארי בתור הנבל הראשי, דוקטור רובוטניק, לצד ג'יימס מרסדן, טיקה סאמפטר(אנ'), אדם פלי(אנ') וניל מקדונו. בסרט, סוניק מתאחד עם שריף בשם טום, בזמן שהוא מנסה לברוח מרובוטניק ומהממשלה. הסרט מופץ על ידי חברת פראמאונט.

אישית בהתחלה לא רציתי לצפות בו בגלל העיצוב הקודם שלו שהיה ב-2019 ועדיין יש לי סיוטים ממנו אבל שהטריילר החדש יצא ובו הראו את העיצוב החדש של סוניק... אני החלטתי שאני רוצה לצפות בסרט הזה אל אף שבכללי אני שונא "לייב אקשן" וזה כנראה הסרט הזה יהיה הסרט "לייב אקשן" שאני אצפה בו... זהו לבינתיים שהיה לכם יום טוב ושקט ואני גם אשמח לשמוע את הדעות שלכם על גרסת 2020 של סוניק ביי!!!

תקציר העלילה:

סוניק ( בן שוורץ ), קיפוד מואנש כחול מכוכב מוביוס, מגיע לכדור הארץ כדי להימלט מכוחות רעים המחפשים לנצל את כוח מהירות-העל שלו. לאחר שגרם בטעות להפסקת חשמל אדירה בזמן שהסתתר בעיר גרין הילס, הממשלה משכירה את דוקטור רובוטניק ( ג'ים קארי ) במטרה לצוד אותו. בינתיים, טום ווצ'ובסקי ( ג'יימס מרסדן ), קצין לשעבר במשטרת סן פרנסיסקו שהופך לשריף בעיירה, מתיידד עם סוניק ומחליט לעזור לו להתחמק מהממשלה, לאסוף את הטבעות שלו ולמנוע מרובוטניק להשתמש בכוחותיו לשליטה עולמית.

הקרנת הבכורה של הסרט למי שרוצה לדעת ובנוגע להמלצה:

רק אתמול בארצות הברית הקרינו אותו ב- 14 בפברואר 2020 ( שזה יוצא יום האהבה ) ובישראל הוא יוקרן ב- 20 בפברואר 2020 שזה יוצא יום חמישי ובנוגע להמלצה, אני אתן לכם לפי הזווית שלכם להחליט את הסרט הזה טוב או לא טוב.

שחקנים:

בן שוורץ - סוניק, קיפוד מואנש כחול מכוכב מוביוס שמסוגל לרוץ במהירות על-קולית ומנסה לברוח מרובוטניק ומהממשלה.


בנג'מין וליק מגלם את סוניק בתור תינוק.

ג'ים קארי - דוקטור איבו רובוטניק, מדען וממציא המתכנן להשתמש בכוחותיו של סוניק כדי להשתלט על העולם. קארי תיאר את הדמות בתור "משוגע" ואמר כי "יש לו מנת משכל של 300, אז לקח שבוע וחצי להתכונן", ולאחר מכן אמר כי "רובוטניק רוצה להשתלט על האנושות עם המכונות. סוניק הוא הכוח שהוא צריך כדי לשלוט על העולם".

ג'יימס מרסדן - טום ווצ'ובסקי, קצין לשעבר במשטרת סן פרנסיסקו שהופך לשריף בעיירת גרין הילס ומתיידד עם סוניק ועוזר לו במסע שלו להביס את דוקטור רובוטניק. סוניק קורא לו "אדון הדונאטס".

טיקה סאמפטר - מאדי ווצ'ובסקי, אשתו של טום שעוזרת לו ולסוניק. מאדי היא צמחונית, ובעקבות כך סוניק קורא לה "גברת הכעכים".

לי מג'דוב - סטון, מרגל ממשלתי מושחת שעובד קרוב לרובוטניק.

אדם פלי - וייד וויפל, שוטר בגרין הילס וחברו של טום ווצ'ובסקי.

ניל מקדונו - מייג'ור בנינגטון.

פרנק טרנר - קארל המשוגע, קונספיריציסט בעיירת גרין הילס שמתייחס לסוניק בתור "השטן הכחול".

נטשה רות'וול - רייצ'ל, אחותה של מאדי.

דבס הווארד - חברה חדשה.

אלפינה לוק - מזכירת ביטחון המולדת של ארצות הברית.

שאנון צ'אן-קנט - מלצרית בבית העגול.

גרי צ'וק - קצין בצבא האמריקני.

קולין וילארד - מיילס "טיילס" פראוור, שועל בעל שני זנבות וחברו הטוב של סוניק. מופיע בסצנה שאחרי הכתוביות.
דונה ג'יי פולקס - לונגקלאו הינשופה.

כמו כן לוהק ריף רף לתפקיד שטרם פורסם.

הנה הטריילר של הסרט + הנה סרטון שיש בו השוואה בין הטריילר החדש לטריילר הקודם :



Image result for sonic the hedgehog movie

העיצוב החדש של סוניק (2020) vs  העיצוב הקודם של סוניק (2019)
איזה מהם נראה יותר טוב? ( מה אני מקשקש.. ברור שגרסת 2020 נראה יותר טוב!!! )

2 תגובות:

  1. היי סם
    לא ראיתי את הסרט ובאופן כללי פחות בקיעה בג'אנר... אבל רוצה לומר שמאוד משמח אותי לראות שאתה פעיל ב'פאזל' וכותב כתבות מגוונות, מעניינות ורלוונטיות.

    השבמחק