יום שלישי, 21 ביוני 2016

עידן הקרח: מסלול התנגשות (באנגלית : Ice Age: Collision Course) \ מאת סאם קטז



שלום לכם קוראים וקוראות יקרים, היום אני רוצה לשתף אתכם בסרט שנקרא עידן הקרח: מסלול התנגשות הידוע גם בקיצור כעידן הקרח חמש, הוא סרט ההמשך של סרטי "עידן הקרח" שייצא לאקרנים בקרוב, כלומר בארצות הברית הוא יצא ב-22 ביולי ובישראל הוא יצא ב-14 ביולי. וכמו הסרט הקודם הוא הופק באולפני האנימציה "בלו סקיי" והופץ באמצעות פוקס המאה העשרים. 

אני באופן אישי מעדיף לחכות עד לעשרים ושתיים כי אני לא אוהב סרטים מדובבים לעברית כי העברית לדעתי רק תהרוס ולכן אני מעדיף לצפות בו באנגלית. ומי שרוצה לצפות בסרט הזה יצטרך לחכות ואני גם ממליץ למי שרוצה ללכת לקולנוע יחד עם אחיו ואחיותיו הקטנים לצפות בו כי לפי הטריילרים שלו אפשר להבין שהסרט הזה דווקא די נחמד ואני גם ממליץ  לאנשי צוות\מורים שיש להם ילדים לצפות בו כי הוא יכול להיות אחלה סרט משפחתי. וזהו זה חבר'ה זו הכתבה האחרונה שלי ונתראה בשנה הבאה אז בינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ותעשו חיים בחופש הגדול.




תקציר עלילת הסרט :

ההרפתקה של סקראט אל החלל הביאה סדרה של אירועים אשר מסכנים את מני ואת כל שאר תושבי כדור הארץ, אשר גורמים להם לעזוב את ביתם. במסעם הם מגלים מקום אקזוטי אשר מנהיג אותו שאנגארי לאמה הרוחני ולאחר גם ששני הכוכבים במסע של סקראט בחלל התנגשו שני כוכבים זה לזה ויצרו אסטרואיד ענק ועל החבורה להציל את העולם מפני האסטרואיד.

הדמויות בסרט :

מני - ממותה עצבנית ועוזרת לזולת, בן זוגה של אלי, ממותה ממין זכר.

סיד - עצלן ידידותי ומציק.

דייגו - נמר קדום, חברם של מני וסיד.

אלי - ממותה ממין נקבה, בת זוגו של מני.

קראש ואדי - זוג אחים אופוסומים שובבים.

סקראט - סנאי קדום, שאינו חלק מהעלילה הרציפה, אלא מבליח מדי פעם ומשמש כאתנחתא קומית. מטרתו היא לאגור בלוטים. בשונה מהסרטים הקודמים, כאן הוא אינו משמש כאתנחתא קומית נפרדת מהעלילה אלא כחלק עקיף ומקשר לצפוי בהמשך.

מישמיש - בתם של מני ואלי.

שירה - נמרה קדומה, בת זוגו של דייגו, עברה לצד הטובים לאחר שעזבה את קפטן גאט והפיראטים.

סבתי - עצלנית, סבתא של סיד.

באק - סמור שעיסוקו הוא לצוד דינוזאורים, שתום עין, התאחד עם החבורה לאחר שביתו נהרס על ידי נדידת היבשות.

שאנגארי לאמה - לאמה חובב יוגה, המנהיג הרוחני של גאוטופיה.

ברוק - עצלנית ידידותית, תושבת גאוטופיה ומושא אהבתו של סיד.

ג'וליאן - ממותה, הארוס של מישמיש.

פרנסין - חברתו לשעבר של סיד.

טדי - ארנב חסר פחד, תושב גאוטופיה.


הנה קטע מתוך + הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :

4 תגובות:

  1. WTF did I just watch? לא ברצינות, מה זה הבולש** הזה?! זה נראה נורא ואיום! איך אפשר למצוא את זה מצחיק?! סליחה אבל אני לא אראה את הזבל הזה. עידן הקרח 1 ו-2 היו טובים, השלישי אהה והשאר זה כבר מראה שהסרטים האלה עמוק בזבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שגם אני חושב שעידן הקרח 1 ו-2 היו טובים, ואני אצפה בסרט החמישי כדי להרחיב את הביקורת עליו וגם לראות את ההבדלים של עידן הקרח 1 עד 5

      מחק
    2. סאם. עידן הקרח (על כל הפרקים שלו) היא סידרת הסרטים הנצפת ביותר על ידי הבן שלי (וגם שלי). הכתבה שלך עשתה לי חשק לראות גם את הסרט הזה - לטובת אביתר, הבן שלי, אני אצפה בו בעברית:)

      מחק