יום שלישי, 21 ביוני 2016

ברכות לבוגרים של נווה בשם מערכת העיתון מאת גדעון שדה

שלום לכולם. כאן גדעון עם מספר ברכות לכמה מהבוגרים של נווה. לא קיבלתי את כל הברכות כך שיש קצת מחסור אבל זה יסתדר בעצמו. מה שמערכת עיתון "הפאזל" עשתה זה להכין מכתבים לבוגרי נווה. בואו נתחיל... הו כן, אם אתם רוצים לקרוא את הברכות, אז כדאי לתמשיכו לקרוא לא?


קודם כל מתחילים עם ברכה מיהונתן אדר שהתנדב בשם המערכת לכתוב ברכה לאלון מכיתת צאלון:

לאלון היקר,

היו לנו שנים טובות ביחד בטיולים שנתיים, בכיתה ובפעילויות שונות.
אני מאחל לך הרבה הצלחה בהמשך הדרך, בכל מקום שתהיה יהיה לך טוב.
אנו מחזיקים לך אצבעות ובטוחים שתצליח.

ממני יהונתן.

אני חושב שזו ברכה מקסימה ומוד יפה יהונתן. עכשיו בואו נעבור לברכה הבאה לרועי נחושתן מבר, חבר המערכת הנאמן שלנו:
לרועי (רוג'ו) היקר, 

אתה ממש תחסר לי ואני מאוד אתגעגע אליך במיוחד בבוקר שאני רואה אותך ושנינו אומרים "בוקר טוב" אחד לשני ולוחצים ידיים. אני מאחל לך בצלחה בדרך החדשה, שתגיע להרבה דברים גדולים בחיים ומאוד נשמח שתבקר אותנו במדים שלך.

בהצלחה מכל הלב, בר.

יופי של ברכה בר, מאוד מרגש ואני לא הופתע אם הקוראים יחשבו כך גם כן. עכשיו הברכה הבאה היא מיהונתן מור לנועה מכיתת אורן שעוזבת אותנו השנה גם כן.

לנועה היקרה,

במשך שנים הייתי איתך בכיתה, ומבחינתי את החלוצה של כיתות נווה: את הראשונה שנסעת לפולין, הראשונה שנסעה לספיישל אולימפיקס בחו"ל וכמובן חברה מאוד טובה שלי. אני מאחל לך בהצלחה בכל מה שתרצי בחיים.

מיהונתן מור.

ברכה מקסימה מכל הלב יהונתן מור. עכשיו, בגלל ששאר חברי מערכת העיתון לא שלחו לי ברכות, אז חסר ליהונתן אדר, הדר ויהונתן מור נכון?.....נראה שאני חייב לתקן את המצב הזה..... אוקיי בואו נעשה את זה.

 להדר היקר,

שנים היית פה, שנים שעוד לפני שאני הגעתי לפה. אתה היית חלק משמעותי במסגרת הישנה של כיתות נווה ואתה אחד האחרונים שנשארו להזכיר לנו את אותה מסגרת ישנה וכעת אתה עוזב. יחד איתך ועם אלון מסתיים התפקוד הנמוך בכיתות נווה וזה חבל, אבל אתה יוצא לדרך חדשה בחיים, שאותה אתה לא מכיר ותמיד יהיה לך את משפחתך וחבריך שיעזרו לך בדרך זאת. תמיד תזכור שנחשוב עליך ונזכור את נוכחותך פה.

בענווה ובשמחה, גדעון.

ליהונתן אדר היקר,

 אתה היית תלמיד אכפתי ואוהב שבילה את זמנו בכיתות נווה. אתה תמיד היית מוכן להתנדב לעזור לאחרים ותמיד היה לך חיוך על הפנים. אני תמיד חשבתי שאתה ספורטאי טוב ומקווה שתמשיך לעשות כושר גופני במשך החיים. אני מאוד מקווה שתצליח בדרכך החדשה, שתמצא עבודה שתאהב ושתכיר חברים חדשים.

ממני, גדעון.

עכשיו אחרון חביב יהיה יהונתן מור, שהיה חבר מערכת עיתון "הפאזל" השנה ושנה שעברה ולכן רציתי לשמור את הברכה שלו לסוף:

ליהונתן מור היקר,

במשך הרבה שנים חייך היו חלק מכיתות נווה ומבית החינוך גאון הירדן דרכ"א. אתה למדת פה הרבה, הכרת הרבה חברים חדשים. בתור תלמיד בתפקוד גבוה, הייתי אומר שהבאת המון לכולם מבחינה לימודית משום שיכולת לעזור לכולם במתמטיקה, דבר שעכשיו יהיה הרבה יותר קשה בלעדיך. אתה תרמת הרבה מאוד לנו ולבית הספר מבחינה לימודית וחברתית, ולכן עזיבתך קשה לכולנו. אני מקווה שתצליח כמה שיותר בהמשך דרכך בחיים, שתשיג את מה שאתה רוצה ושתבוא לבקר כמובן.

ממני, גדעון.

אז הנה כל הברכות לבוגרים של כיתות נווה. אני הייתי צריך לעשות את הכתבה הזו ממזמן אז מקווה שתסלחו לי על העיכוב. חופש שמח לכולכם. 

2 תגובות:

  1. יופי של ברכות וכמו שאומרים לכל פרידה יש התחלה חדשה, וגדעון מזל טוב ליום הולדתך העשרים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה סאם. אני מאוד שמח לחגוג היום שני עשורים להולדתי ותודה שהגבת לכתבה.

      מחק