יום חמישי, 16 ביוני 2016

מגמת תקשורת סרט גמר \ מאת סאם קטז וליאל מויאל


Image result for camera film

השנה במגמת תקשורת מעשית של שכבת י"ב עם דורה ברק, התחלנו לעשות סרטי גמר ובהם כל קבוצה בחרה לה נושא שמעניין אותה. והשנה אני והשותף שלי ליאל מויאל, בחרנו לעשות סרט שנקרא "שילוב כולנו בני אדם" העוסק על השתלבותם של תלמידי כיתות נווה בחינוך הכללי מבחינה לימודית וחברתית מנקודת מבטם של תלמידי נווה ובהתחלה זה לא היה  לנו קל כי בדרך נתקלנו בלא מעט לחצים וקשיים שונים. 

למרות כל הקשיים שהיו לנו בדרך אנחנו הצלחנו לסיים סוף סוף את הסרט גמר שלנו ( תודה לאל ) . ולכן ליאל ואני שמחים מאוד להגיש לפניכם כתבה על הסרט גמר שלנו. ובהזדמנות זו אנו רוצים מאוד להודות לחברינו לכיתה : גדעון שדה, חן בונן, עדן בן חיון ותמר אברהם שהסכימו להצטלם ולהתראיין לסרט גמר שלנו על אף שהסרט שלנו נגע בין היתר בנקודות יותר רגישות. ובנימה זו, שתהיה לכם קריאה נעימה ! .


תקציר עלילת הסרט שלנו :

הסרט שלנו הוא סרט דוקומנטרי העוסק בנושא השילוב של תלמידי נווה בחברה הבית ספרית מנקודת מבטם של תלמידי נווה. הסרט מצולם במספר מקומות כגון: ההפסקה, כיתת תפוז, הגעה ויציאה מבית הספר וכמובן שיעורי השילוב. במהלך הסרט, אנו מצטרפים לארבעה תלמידים מכיתות נווה- תמר, חן, עדן וגדעון במהלך יום לימודים שגרתי בבית הספר. אם זה בכיתת האם (תפוז), בהפסקה ובמהלך השילוב בכיתות הגדולות. בין לבין יש ראיונות עם משתתפי הסרט שבו הם מספרים על חוויות מן העבר, חששות שלהם בכל הקשור לשילוב, אכזבות והצלחות שלהם.

מטרת הסרט שלנו :

למרות שהסרט שלנו הוא דוקומנטרי והוא חלק מהדרישות לבגרות בתקשורת מעשית, כל מטרת הסרט שלנו הוא להעביר מסר לכל מי שיצפה בו: בין תלמידי נווה ושאר תלמידי בית הספר לא קיים שוני. גם אנו, תלמידי נווה רוצים להצליח ובכלל, לחיות את חיינו בדרך הכי טובה שאפשר. שאנחנו לא פחות טובים מאף אחד אחר. ואם המסר יתקבל, הצלחנו.


אתם מוזמנים לצפות בסרט גמר שלנו ושתהיה לכם צפייה נעימה :

נ.ב :

אנחנו מאוד נשמח שתיתנו לנו משוב על הכתבה שלנו .

14 תגובות:

  1. סאם, כתבה טובה מאוד. לא ראיתי את הסרט עדיין בגלל שלא מזמן חזרתי מבחינת הבגרות, אבל אנסה למצוא הזדמנות. סוף שבוע טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך גדעון ואיך הייתה לך הבגרות שלך בלשון ואיך ההרגשה לסיים ?

      מחק
  2. סאם וליאל היקרים, התרגשתי מאוד מהסרט שלכם. מיכולת הביטוי, מהתבונה והרגישות ובעיקר מהמודעות העצמית שלכם ושל השאר. בטוחה כל כך בהצלחתכם עתה ובעתיד! גאווה!

    השבמחק
  3. סאם וליאל היקרים, התרגשתי מאוד מהסרט שלכם. מיכולת הביטוי, מהתבונה והרגישות ובעיקר מהמודעות העצמית שלכם ושל השאר. בטוחה כל כך בהצלחתכם עתה ובעתיד! גאווה!

    השבמחק
  4. כתבה נהדרת סאם, אני מסופק גם מהסרט שאתה וליאל עשיתם, הסרט הצליח להעביר פה מסר ברור - אין שוני בין ה"רגילים" לאוטיסטים, כולנו בני אדם וחיים את חיינו.

    השבמחק
  5. וואו איזה סרט מרגש!! כל הכבוד לשניכם ולכל המשתתפים. באמת סרט אמיץ וחשוב. אלופים!!

    השבמחק
  6. סאם וליאל היקרים,וואווו מקסים ומרגש,כל הכבוד לכם ולשאר המשתתפים שהצלחתם להביע את עצמכם
    שיהיה בהצלחה בהמשך.

    השבמחק
  7. סאם וליאל היקרים כול כך
    עשיתם זאת בגדול- עבדתם קשה והשקעתם- זמן רב, מחשבה עמוקה וגיוס של כוחות ואומץ לב והתוצאה מצביעה על כך שאכן היה שווה. העברתם בעזרת חבריכם הנהדרים לכיתה מסר חשוב ואמיתי לחברה כולה.
    גאה בכם מאוד
    יעל דגן

    השבמחק
  8. סאם וליאל התרגשתי כל כך לראות את הסרט שמשקף את המחשבות שלכם ואת דעתכם בצורה כה כנה ואותנטית. בהיבט המקצועי הסרט מצולם וערוך נהדר!!! כל הכבוד!!! ממלא אותי גאווה כל פעם לראות תוצרים חדשים שלכם.

    השבמחק
  9. סאם וליאל התרגשתי כל כך לראות את הסרט שמשקף את המחשבות שלכם ואת דעתכם בצורה כה כנה ואותנטית. בהיבט המקצועי הסרט מצולם וערוך נהדר!!! כל הכבוד!!! ממלא אותי גאווה כל פעם לראות תוצרים חדשים שלכם.

    השבמחק
  10. ליאל, סאם וכל תלמידי תפוז שצולמו בסרט: זהו סרט מקצועי שמדבר בכנות רבה על הרגשותיכם כתלמידי כיתות תקשורת. ייצגתם את עצמכם בכבוד רב, בגאווה במי שאתם. התרגשתי מאוד.

    השבמחק
  11. אני מוזה על הסרט הזה לעשית לי רעיון וגם צילמתם אותי מרחוק ולא צילמתי אותו בזווית טובה אני גם למדתי קולנוע אז אני יודע ואני מוסר ליאל הא=רבה בריאות ואני אוהב אותו אבל לא רומנטי

    השבמחק