יום שני, 13 ביולי 2020

גודזילה: מלך המפלצות (באנגלית: Godzilla: King of the Monsters) \ מאת סאם קטז


Godzilla King of The Monsters Movie Poster 24x36 for sale online ...

שלום לקוראי הפאזל הנכבדים והנכבדות, לקראת חופש הקיץ אני בחרתי לעשות כתבה על הסרט גודזילה: מלך המפלצות שזה סרט פעולה ומדע בדיוני אמריקאי מאת מייקל דוהרטי, שיצא לאקרנים בשנת 2019. עלילת הסרט עוקבת אחר גודזילה, כשהוא נלחם לצד מות'רה נגד רודאן וקינג גידורה + הסרט גרף 385,900,138 דולר ברחבי העולם. הסרט קיבל ביקורות מעורבות, אך רובן שליליות.

אני באופן אישי נהניתי לצפות בסרט הזה ואחד הקטעים שאהבתי זה הקרב בין גודזילה וגידורה על מי שישלוט על הטיטנים וכמו שאמרתי בכתבה הקודמת, עם הסרט טוב או לא טוב זה אני אתן לכם להחליט בתגובות ובינתיים שתהיה לכם חופשה נעימה


עלילת הסרט:

חמש שנים לאחר מאורעות הסרט הקודם, אנשים ברחבי העולם מעדיפים להשמיד את מפלצות-הענק המפורסמות. ארגון מונארך המפורסם, שבראשו ד"ר אישירו סריזאווה, עומד בפני פשיטת-רגל, היות שהקונגרס האמריקאי מעוניין להרוג את גודזילה ושאר המפלצות.

בינתיים, ד"ר אמה ראסל, ובתה, מדיסון ראסל, חוקרות את מות'רה בשלבי הפגית שלה בסין ומנסות להרגיע אותה באמצעות ביו-סונאר המכונה "אורקה", שפיתחה אמה, אך נחטפות על ידי אלן ג׳ונה: אקו-טרוריסט אכזר וחסר רחמים המעוניין לטהר את העולם באמצעות ה"אורקה" ומפלצות-ענק נוספות. כדי לעצור אותו, סריזאווה וכמה מחבריו במונארך קוראים לגרושה של ד"ר ראסל, ד"ר מארק ראסל, החוקר זאבים בקולורדו. מארק, הסובל מפוסט-טראומה על ידי גודזילה ומתקווה שגודזילה ימות, אינו מסכים בתחילה, אך משנה את דעתו אחר-כך.


זה הטריילר של הסרט וזו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא:




פער: 28 שנים

תגובה 1:

  1. אחי אהבתי את הכתבה שלך מאוד מדהימה וגם ראיתי את הסרט הזה ביום ההקרנה שלו בקולנוע

    השבמחק