יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

פתיחת מדור הספורט

ובכן, זהו הפוסט הראשון שאני כותב ב"פאזל". אני חן בונן, תלמיד כיתת תפוז, חבר צוות העיתון של כיתות נווה ולמעשה גם אחראי על מדור הספורט.
המדור יעסוק בעיקר בתחרויות שבהן אנו משתתפים, ביניהן "ספיישל אולימפיקס" הידוע לשמצה, טורנירי הכדורגל, ואיך לא - גם מירוץ הלפיד - עליו תהיה כתבה מורחבת אחרי חנוכה (או במהלך החג, מבטיח).
בקיצור, בשם צוות העיתון של כיתות נווה, אני מזמין את תלמידי נווה המעוניינים בספורט, לכתוב כתבות לא רק על התחרויות שהזכרתי, אלא גם על דברים אחרים שקשורים לספורט (זה יכול להיות כל דבר).
זהו, תקראו, תכתבו ותיהנו. ביי!

6 תגובות:

  1. יופי חן קפצת למים! הכתיבה שלך מקסימה ומעניינת. תמשיך!! נעה

    השבמחק
  2. WOO! כל הכבוד ! בראבו ! מחאות כפיים ! זה הולך להיות מדהים אני בטוח בכך ! אילו רק הייתי מתעניין בספורט

    השבמחק
  3. אני מבין אותך ירין חחח... יש לך מזל שגם אני מתעניין במוסיקה

    השבמחק
  4. אני חייב לומר שאני לא ממש מתעניין בספורט אבל אני הייתי שמח לקרוא את הכתבות
    ולראות מה קורה ב"בית החינוך גאון הירדן".

    השבמחק
  5. בתור מישהו שמשתתף בכל התחרויות של הספיישל אולימפיקס, זה מאוד פגע בי שאמרת על זה "ידוע לשמצה" - יהונתן מור

    השבמחק
  6. לא מענין יקיר הגבר משה שם טוב

    השבמחק