יום חמישי, 4 ביוני 2015

מתכון פיצה על פיתה

פיצה על פיתה
מתכון שאנחנו מכינים בכיתת גפן בשיעור כלכלת בית שאהוב על כולם

המצרכים 
-פיתה
-רסק עגבניות
-פרוסת עגבניה
-זיתים מקולפים
-פרוסת בצל
-פרוסת גבינה צהובה
-אורגנו
-רצועות פלפל

אופן ההכנה
למרוח את הפיתה ברסק עגבניות
ולשים גבינה צהובה ועליה לפי הטעם
עגבניות פלפל,בצל,זיתים,ואורגנו
מחממים בטוסטר אובן או תנור לחום בינוני 180
ומכניסים את הפיצה ל 10-5 דקות לבדוק שהגבינה נמסה אך הפיצה לא נשרפת
להוציא בזהירות  לקרר מעט  ולאכול
                                                בתאבון!!!

7 תגובות:

  1. ניראה טוב מאוד. גם אנחנו בכיתת דובדבן מכינים כאלה , לפעמים על פרוסות לחם רגילות וזה גם מעולה. תודה רזול

    השבמחק
  2. מתכון טוב, אני קורא לזה "פיתה פיצה" ואפילו אכלתי את זה לארוחת ערב היום. כן, אני אוהב את זה.

    גדעון.

    השבמחק
  3. גם אני הייתי מכין לי כאלה פעם.... אפילו לפעמים הייתי מכין על מלאווח!
    הלל

    השבמחק
  4. המתכון נראה מגרה , תמשיך להוציא עוד מתכונים
    ממני: רועי הרוש

    השבמחק
  5. למה רז זה משעמם

    השבמחק