יום ראשון, 5 ביולי 2015

עדכון על מה שיקרה בחודש הקרוב

ב-31 ביולי, בשעה 8 בבוקר, תפורסם כאן כתבה פרי עטו של סאם קאטאז', אשר מייצג את כיתות "נווה" בכבוד במסע לפולין, אשר יחל ב-10 באוגוסט ויימשך כעשרה ימים.
הכתבה שתפורסם תתייחס לרצח יהודי פולין בשואה, והיא תכלול פרטים על מה שקרה לנספים, כמה מהם נספו וכמובן קישורים לסרטונים אשר קשורים לנושא.
בנוסף, בחודש הקרוב ירין יפרסם כאן דיון על אתאיזם והסיבות לאי-אמונה.

עד אז, קריאה מהנה.

נ.ב. להזכירכם ירין ורדימון, העורך שלנו, עוזב את כיתות "נווה" ובכך גם את מערכת ה"פאזל", ובנוסף לכך גם חן בונן (אני, מן הסתם) עוזב את המערכת בגלל סיבות אישיות (אבל זה לא אומר שאני לא אכתוב כתבות יותר ב"פאזל"!). ובכן, מי שכן יהיה העורך הראשי של ה"פאזל" יהיה גדעון שדה, שלחלקכם, הקוראים, מוכר יותר ככותב מדור הקולנוע.


אז עד כאן קוראים יקרים. החל מ-1 באוגוסט ה"פאזל" יוצא למנוחה ולא יפרסם כתבות חדשות, כך שבינתיים תהנו ממה שיש.

להתראות,
חן בונן 

5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. ירין תשתדל שהדיון על אתאיזם לא יגמר בצורה לא טובה,אתה יודע על מה אני מדבר

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא. על מה אתה מדבר סאם?

      נ.ב. שמח לשמוע ממך אחרי הרבה זמן.

      גדעון.

      מחק
  3. אדוני העורך ( גדעון ) האם בשנה הבאה תהיה אפשרות לשחזר כתבות קודמות ?

    נ.ב. אני ממליץ לפתוח מדור על במאים יש לך הרבה מאוד ביקורת עליהם,כמו מייקל ביי למשל

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב סאם, אין לי מושג אם אפשר לשחזר כתבות או אפילו אם הן ימחקו. אני באמת צריך לשאול את ירין לגבי הדברים הללו ויש לי רק מחר את ההזדמנות הזאת.
      לגבי ההמלצה שלך, אני חושב שההצעה שלך שאדבר על במאים זה פשוט יהיה עוד חלק במדור קולנוע. גם חשבתי לפתוח עוד מדור שאולי רק יעניין אותי, אבל היי ככה זה גם מדור משחקי המחשב אז למי אכפת נכון?

      גדעון.

      מחק