יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

המשחק שלא יצא

שלום לכל קוראי הפאזל, היום אני אספר לכם על המשחק שעושה לי סיוטים כבר חצי שנה, יותר נכון ה-playable teaser (טריילר שהוא משחק בפני עצמו), המשחק נקרא P.T. (בשורה למעלה ניתן לראות מה פירוש ראשי התיבות) והוא היה אמור להיות טריילר למשחק Silent Hills, וכן יש קשר ל-Silent Hill מהכתבה של שנה שעברה, זה מאותה סדרת משחקים.

במשחק P.T. אתה מוצא את עצמך באיזה בית שנראה רגיל (אבל ששכחו לעשות בו הדברה), אבל כבר אחרי שנכנסים לדלת הפתוחה היחידה רואים שמשהו לא בסדר, המסדרון חוזר על עצמו שוב ושוב, והמשחק הופך ליותר ויותר מפחיד (מחכה לכם "הפתעה" בכיור של המקלחת), החלק שהכי מפחיד אותי זה כשהרדיו מתחיל להתקלקל ומשמיע משפטים שלא קשורים כמו Don't touch that dial now, we just getting started, בקיצור, אם אתם מזמינים אותי אליכם הביתה, תעשו טובה ותשלחו את הרדיו הישן שלכם לתיקון כדי שאני לא ארגיש שרודפת אחרי איזה רוח.

אני מוסיף קישור לפלייליסט של נערה ששיחקה במשחק ביוטיוב, אזהרה זה משחק מאוד מפחיד, הצפייה על אחריותכם בלבד! כמו כן הסרטונים באנגלית.


כמו שכתבתי, P.T. היה אמור להיות טריילר למשחק סיילנט היל חדש, אך המשחק בוטל (בעיות שיתוף פעולה בין יצרנים, אני לא כל כך מבין בזה), ולכן גם אי אפשר להוריד את P.T. בשום מקום (אם במקרה יש לכם פלייסטיישן 4 עם המשחק הזה מותקן, לעולם אל תמחקו אותו, המכשיר שלכם יכול להיות שווה מיליונים, אני בעצמי מעולם לא שיחקתי בזה בעצמי, רק ראיתי אחרים משחקים בזה ביוטיוב, ובהתחשב בכך שזה מאוד הפחיד אותי ביוטיוב, מפחיד אותי לחשוב איך זה מרגיש אשכרה לשחק בזה.

למזלי, העבודה הקשה על P.T. לא הייתה לחינם, ואמור לצאת ב-2016 משחק אינדי שנקרא Allison Road בהשראה של P.T., אני כמובן מתכוון לקנות אותו (בתקווה שימכרו אותו גם בישראל), אני מוכן לסיוטים חדשים לגמרי!

הנה סרטון המתאר איך הולך להיות Allison Road, גם סרטון זה באנגלית.


תגובה 1:

  1. כתבה מעניינת יהונתן. חבל שיש משחקים שיכולים להיות מעניינים אבל מבוטלים בסופו של דבר.

    גדעון.

    השבמחק