יום שישי, 19 בפברואר 2016

הסקר החדש של העיתון מאת גדעון שדה

שלום לכם ילדים. אני מר איכסגלידה ו...

מי אתה? אוי לא עוד אחד! לך מפה! סליחה, כאן גדעון והנה הקישור לסקר החדש של העיתון:

http://strawpoll.me/6850782



לצערי, אי אפשר לעשות סקרים בבלוגר יותר ולכן המערכת תשתמש באתר אחר לעשות סקרים. משום כך, החלטנו לעשות סקרים באתר אחר ואתם תצטרכו ללחוץ על הקישור בשביל לענות על הסקר והוא טוב. עכשיו המערכת מתכננת לשבוע הבא מספר כתבות חדשות, כולל טורניר הספיישל אולימפיקס בטניס שולחן (פינג פונג) שאליו אני נוסע ביחד עם עוד מספר תלמידים ביום ראשון.

לסיכום, אני מקווה שיהיה לכם שבוע טוב ועכשיו בבקשה תסלחו לי...

לא! בבקשה אני אהיה טוב! אל תפגע בי! מה זה? לאאאאא!!! לא למשרפה! לא למשרפה! הצילווו!!! אההההההה!!!!

זה הרגיש טוב. ביי ביי.

תגובה 1:

  1. כנראה ש"מר איכסגלידה" לא חוסל ועכשיו טיפלתי בו כמו שצריך. (תקרא את הכתבה שלי)

    השבמחק