יום ראשון, 21 בפברואר 2016

deadpool: the gauntlet דדפול: כפפת השריון\מאת יונתן רוף


דדפול: כפפת השריון הוא קומיקס מהיקום של מארוול והוא קומיקס ידוע מאוד בקרב קוראי קומיקס קבועים


קריאה נעימה
שלום לכל קוראי הפאזל היום אני יכתוב על קומיקס! (הא! בטח חשבתם שאני תמיד אכתוב על אנימה! (*טוק טוק* מי זה? שנייה אני חוזר... *דיבורים* סליחה זה מישהו שאמר שקוראים לו "מר איכסגלידה"... לא חשוב...) אז הקומיקס שאני יכתוב יהיה דדפול: כפפת השריון.
זהו קומיקס די ידוע ביקום של מארוול ובכלל.
אני קראתי את הקומיקס הזה ואני חושב שזה לא מתאים למי שלא אוהב הומור גס ,תכנים גסים ושפה גסה. בקיצור זה מאוד גס.
אני גם לא ממליץ את זה לאנשים שאין להם הרבה סבלנות. זה קומיקס ארוך ומתיש עם מעל 74 עמודים בכל כרך (קומיקס) והמווווווווווווון חוברות.
אני דווקא אוהב את הקומיקס הזה ובכלל אני אוהב את דדפול בעיקר בגלל העובדה שהוא שובר את הקיר הרביעי והוא עושה את זה בצורה מוצלחת מאוד.
יש עוד המון חוברות של דדפול אבל בחרתי את זאתי כי היא הכי מוכרת.
*טוק טוק* טוב אני צריך ללכת לומר ל"מר איכסגלידה" שלא יבוא לפה יותר *לוקח רובה* אז... תודה רבה שקראתם ונתראה בכתבה הבאה... מר איכסגלידה!!!!

5 תגובות:

  1. חסל את מר איכסגלידה! המעצבן הזה הצליח לברוח מהמשרפה ברגע האחרון. אני ראיתי את הסרט של דדפול ונורא אהבתי כי לא דפקו את הדמות קשה כמו ב"אקס-מן וולברין: המקור" שזה הייתה פגיעה קשה של פוקס בדמות.

    לא בטוח אם לכתוב כתבה על אנימה היום.

    השבמחק
  2. כתבה מגניבה. בר.

    השבמחק
  3. אני ראיתי את הסרט יקיר שמה שם טוב גדול

    השבמחק
  4. אני יקיר ראיתי את סרט משה שם טוב גדול טוב יקיר

    השבמחק